شرایط ویژه دریافت

آغاز ثبت نام وام 300 میلیونی بانک سرمایه | برای ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی عجله کنید

کد خبر: 1260228

مشتریان بانک سرمایه که مایل به رفع کمبود نقدینگی خود برای خرید انواع کالاها و محصولات هستند، امکان درخواست برای وام قرض الحسنه طرح «نسیم سرمایه» را دارند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است.

آغاز ثبت نام وام 300 میلیونی بانک سرمایه | برای ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی عجله کنید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سرمایه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا افتتاح کنند. پس از افتتاح حساب لازم است حداقل به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد شود. در چنین حالتی مشتری می‌تواند با پشتوانه اعتبار شغلی و ضامن رسمی وام مذکور را دریافت کند. همانطور که گفته شده این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام و بنا به تشخیص بانک این امکان را دارند اصل و سود پول را طی 48 ماه بازگردانند.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان است. کل سود تسهیلات به 30 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 330 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

بانک سرمایه فعالیت خود را از هجدهم دی ماه سال 1384 در قالب خدمت رسانی پولی و بانکی آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه در قالب بانکداری الکترونیک، مشاور بانکی، خدمات ریالی و ارزی و امور سهامداران به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه تاکنون توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران 97، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عموم، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی و… را به دست آورد.

وام

وام 300 میلیونی با اقساط ۵ میلیونی

افرادی امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه را دارند که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. ضمانت صلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. این تسهیلات کاملا قرض الحسنه بوده و تنها بانک برای تامین هزینه‌های خود از آن کارمزد دو درصدی دریافت می‌کند. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات منعطف بوده و بین 12 ماه تا 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به شرایط ذکرشده برای دریافت وام، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

وام / آشنایی با برخی از خدمات پولی و مالی بانک سپه

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت 98 سال پیش با سرمایه تقریبا 388 هزار تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فعال مالی و اقتصادی کشور در خصوص افتتاح انواع سپرده، امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و دیگر خدمات مجاز پولی و بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. بانک سپه در ارائه خدمات در عرصه بین المللی نیز مورد توجه مشتریان ساکن در خارج کشور است.

منبع: کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها