شاغلان متقاضی وام بخوانند | شرایط دریافت وام ۸۰۰ تا ۴ میلیاردی در طرح «تصنیف»

کد خبر: 1267673

بانک تجارت برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود که مایل به دریافت وام‌های با رقم بالا هستند، طرح تسهیلاتی به نام «تصنیف» تدارک دیده است. مبلغ این وام بین ۸۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان تغییر می‌کند.

شاغلان متقاضی وام بخوانند | شرایط دریافت وام  ۸۰۰ تا ۴ میلیاردی در طرح «تصنیف»

آن دسته افرادی که مایل به دریافت وام طرح تصنیف هستند، باید به مدت زمان حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کنند.

در صورتی که افراد حساب کوتاه مدت داشته باشند، تا پایان زمان تسویه اقساط به اصل پول ۵ درصد سود تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است. مدت زمان بازپرداخت اقساط با توجه به سود و مقدار تسهیلات دریافتی متفاوت خواهد بود. اما حداقل زمان برای بازپرداخت اصل پول ۶ ماه و حداکثر ۲۴ ماه اعلام شده است.

به گزارش رده، با توجه به حداکثر میزان وام، نرخ سود ۱۷ درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، میزان هر قسط ۱۹۷ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۷ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به ۷۴۶ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۳۵۴ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۴ میلیارد و ۷۴۶ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۵۶ تومان خواهد بود.

برخی خدمات بانک تجارت

یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور، تجارت نام دارد. این بانک سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات اعم از سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین ارزی را به مشتریان خود ارائه داده است. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن بالغ بر ۱۸ هزار کارمند و ۳۵۰ شعبه به مشتریان خدمات مذکور را ارائه می‌دهد./ کاماپرس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها