متقاضیان وام میلیاردی بخوانند | صاحبان کسب و کار وام 6 میلیاردی را از دست ندهید +شرایط وام و اقساط

کد خبر: 1268211

صاحبان کسب و کار که دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون را دارند و مایل به دریافت وام میلیاردی هستند، می‌توانند از طرح «پایانه طلایی» این مجموعه استفاده کنند. سقف وام این طرح 6 میلیارد تومان اعلام شده است.

متقاضیان وام میلیاردی بخوانند |  صاحبان کسب و کار وام 6 میلیاردی را از دست ندهید +شرایط وام و اقساط

به گزارش رده، صاحبان کسب و کار به منظور دریافت وام 6 میلیاردی بانک توسعه تعاون باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته و جواز کسب و صنفی را ارائه کنند.

در صورتی که شخصی شرایط دریافت این وام را داشته باشد و بخواهد برای ضمانت، ضامن رسمی ارائه کند، سقف تسهیلات تا 2 میلیارد تومان برای وی تقلیل پیدا خواهد کرد. سود این وام 23 درصد اعلام شده و سقف مدت زمان پرداخت اقساط آن به 12 ماه می‌رسد.

افراد قبل از درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری افتتاح کرده و حداقل سه ماه خواب سپرده ایجاد کنند. لازم به ذکر است که این تسهیلات به افرادی تعلق می‌گیرد که چک برگشتی یا بدهی بانکی نداشته و حساب به نام خودشان باشد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات این وام، 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 6 میلیارد و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان می‌رسد.

درباره بانک توسعه تعاون بدانید

بانک توسعه تعاون با هدف تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاونی و … شکل گرفت و اکنون انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد./ کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها