خبر خوش یرای کارمندان | افزایش 40 درصدی حقوق کارمندان در 1403 | پرداخت فوق‌العاده خاص 1403 برای همه کارمندان

کد خبر: 1271053

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ مجلس گفت: فوق‌العاده خاص به همه گروه های شغلی پرداخت می‌شود.

خبر خوش یرای کارمندان | افزایش 40 درصدی حقوق کارمندان در  1403  | پرداخت فوق‌العاده خاص 1403 برای همه کارمندان

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ مجلس گفت: براساس مصوبه فوق‌العاده خاص به همه پرداخت می‌شود؛ البته تلاش خواهد شد، عدالت در این موضوع رعایت شود.

حمیدرضا حاجی بابائی درباره پرداخت فوق‌العاده خاص، گفت: براساس لایحه دولت افزایش حقوق تمامی کارکنان برای سال آینده به صورت میانگین 18 درصد پیش‌بینی شده بود که کمیسیون تلفیق این عدد را به 20 درصد رساند، البته معافیت مالیاتی به صورت پلکانی اعمال و این عدد در سال آینده 12 میلیون در نظر گرفته شد، همچنین کف حقوق نیز 10 میلیون تومان پیش‌بینی شد.

اطلاعیۀ روابط عمومی مجلس در پی برداشت غلط از مصوبۀ مالیاتی لایحۀ بودجۀ ۱۴۰۳

اقتصادنیوز‌: روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای اعلام کرد که براساس برداشت‌های غلط از یک مصوبۀ مهم، شفاف‌ساز و ضدفساد مجلس در لایحۀ بودجۀ ۱۴۰۳، برخی رسانه‌ها اقدام به فضاسازی و انتشار محتوای غلط و خلاف واقع علیه این مصوبه کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه فوق‌العاده خاص ادامه داد: براساس مصوبه کمیسیون فوق‌العاده خاص به همه پرداخت می‌شود؛ البته تلاش خواهد شد، عدالت در این موضوع رعایت شود زیرا ما نماینده همه مردم هستیم.

وی نحوه پرداخت فوق‌العاده خاص را با ذکر مثالی توضیح داد و گفت:  حقوق فردی که در سال 1402 حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان است، پس از رشد 20 درصدی و دریافت فوق العاده خاص، بیش از 40 درصد افزایش می‌یابد و این روند ادامه می‌یابد؛ هرچند فوق‌العاده خاص به حقوق بیش از 20  میلیون تومان نیز افزوده می‌شود اما درصد آن کمتر است. بنابراین فوق‌العاده شامل همه می‌شود البته بحث هیات علمی‌ها و قضات جدا است، اما این موضوع مربوط به کارکنان دولت، معلمان و کارمندان آموزش و پرورش، پرستاران و ... است، ما منابع موردنیاز این اقدام را نیز پیش‌بینی کردیم./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها