عیدی کارمندان | عیدی بازنشستگان | عیدی کارگران | عیدی سال ۱۴۰۳

واریز عیدی 20 میلیونی دولت برای همه یارانه بگیران | سورپرایز دولت با فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در سراسر کشور برای همه

کد خبر: 1272003

اتاق اصناف ایران اقدام به پرداخت عیدی ویژه به مردم کرد.

واریز عیدی 20 میلیونی دولت برای همه یارانه بگیران | سورپرایز دولت با فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در سراسر کشور برای همه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به گزارش اتاق اصناف ایران، درپی تاکید و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با محوریت اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور، اتاق اصناف ایران با هدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال جاری و همچنین افزایش قدرت خرید عموم مردم و اقشار مختلف کشور، طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» را با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور برگزار می‌کند.

باتوجه به افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اتاق اصناف ایران به منظور کاهش فشار اقتصادی بر عموم جامعه، با همکاری وزارت صمت طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می‌کند.

در این راستا و بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان اتاق اصناف ایران و بانک تجارت، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» درنظر گرفته شده و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در قالب نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و آخرین مهلت استفاده از اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی تا پایان اسفند ماه سال جاری خواهد بود. بر این اساس مهلت بازپرداخت این خرید اعتباری نیز تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.

اطلاعات تکمیلی و جزئیات فرایند برگزاری این طرح برای علاقه‌مندان به استفاده از خرید اعتباری ۲۰۰ میلیون ریالی، طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

عیدی مددجویان بهزیستی چقدر است و چه زمانی پرداخت می‌شود؟

عیدی مددجویان بهزیستی چقدر است؛ این سوالی‌ست که برخی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی می‌پرسند و هنوز به طور رسمی جوابی به آن داده نشده‌است.

با این وجود برخی رسانه‌ها همچون سایت خبری افکارنیوز مدعی شدند که در نیمه اسفندماه مبلغی به اندازه یک ماه مستمری برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به عنوان عیدی واریز خواهد شد.

عیدی ویژه 700 هزارتومانی دولت برای کارمندان و بازنشستگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت تشدید نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها، گفت: دولت باید در میزان عیدی تجدیدنظر کند و در صورتی که امکان افزایش وجود داشته باشد، میزان عیدی پرداختی را بیشتر کند.

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ضرورت افزایش عیدی بازنشستگان ، گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، هزینه خانوارها افزایش می‌یابد زیرا رفت و آمد و میهمانی‌ها براساس فرهنگ ایرانی خانواده‌ها بیشتر می‌شود، از سوی دیگر تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان هزینه‌های معیشتی را بیشتر می‌کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید برای رفع دغدغه اقتصادی مردم اقدامات اساسی انجام دهد تا مردم بتوانند از ظرفیت این دو مناسبت به درستی استفاده کنند، ادامه داد: تنظیم بازار برای تامین نیاز مردم به ویژه مواد غذایی و پوشاک یکی از اصلی‌ترین اقدامات است، در واقع باید با تشدید نظارت از گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: دولت باید برای تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم به ویژه کارمندانی که درآمدهای پایینی دارند و بازنشستگان که فقط حقوق دریافت می‌کنند و از اضافه کار و حق ماموریت محروم هستند، کارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی برنامه ویژه‌ای داشته باشد و یا در قالب ارائه بسته‌های معیشتی یا پرداخت عیدی بیشتر حمایت ویژه انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید کالا با قیمت منطقی، به سهولت و وفور در بازار وجود داشته باشد تا از سوء استفاده برخی دلالان که تلاش می‌کنند از نابسامانی بازار منتفع شوند، جلوگیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دولت باید در میزان عیدی تجدیدنظر کند و در صورتی که امکان افزایش وجود داشته باشد، میزان عیدی پرداختی را بیشتر کند.

اهدای عیدی 700 هزارتومانی به این خانوارها

ایلام به مناسبت میلاد امیر مؤمنان و روز پدر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام اقدام به برگزاری رزمایش اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی و اهدای البسه گرم و کفش به ایتام و خانواده های آنان در قالب  جشن مهر علوی کرد.

«وحیدنیا » مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام در گفت وگو با ایسنا، درباره این فعالیت اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۱۴ شعبه در سراسر استان داریم همه شهرستانها همزمان با میلاد امام علی(ع) این برنامه را اجرا خواهند کرد و بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و لباس گرم و کفش،که ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان است در کل استان توزیع می‌شود.

وی گفت: در شهرستان ایلام ۲۰۰ بسته و در کل استان ۱۵۰۰ بسته توزیع شد و علاوه بر  این ۵۰ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با تعدادی لوازم التحریر و اسباب بازی به ایتام تحت حمایت اهدا شد.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها