شگفتانه سامانه یکپارچه برای مادران | پیش فروش لاماری ایما با نصف قیمت بازار در دوقسط | خریداران لاماری چقدر سود می کنند؟ + قیمت روز لاماری

کد خبر: 1274112

شرایط پیش‌فروش خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانى جمعیت اعلام شد.

شگفتانه سامانه یکپارچه برای مادران | پیش فروش لاماری ایما با نصف قیمت بازار در دوقسط | خریداران لاماری چقدر سود می کنند؟ + قیمت روز لاماری

به گزارش تجارت‌نیوز، در اطلاعیه جدید طرح پیش فروش خودرو لاماری ایما آمده است: به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند؛ پیرو پیش‌ثبت‌نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ لغایت پایان روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی sales.lamari.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ”استعلام نوبت‌دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط پیش‌فروش خودرو لاماری ایما:

لاماری

لاماری ارزان شد

به گزارش اقتصادآنلاین، آخرین قیمت انواع خودرو لاماری برای امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت لاماری صفر مدل ایما ۱۴۰۲ با کاهش ۴۰ میلیونی در یک هفته اخیر ۱میلیارد و ۹۶۰ تومان شد.

قیمت مدل ۱۴۰۱ لاماری ایما نیز در بازار ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان است که افت ۳۰ میلیونی دارد.

قیمت کارخانه ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان است که نشان می دهد در بازار آزاد این خودرو حدود ۳۳۰ میلیون تومان گران تر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو لاماری به دست خواهید آورد.

قیمت بازار انواع خودرو لاماری 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ایما ۱۴۰۲  صفر(نمایندگی) ۱,۴۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ایما ۱۴۰۲ صفر   ۱,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ایما ۱۴۰۱ صفر  ۱,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

مشخصات لاماری ایما هیبرید لاماری ایما HEV

آرین پارس موتور پیشتر خبر عرضه نسخه فول لاماری ایما موسوم به لاماری ایما ایکس و همچنین نسخه هیبریدی لاماری ایما موسوم به لاماری ایما HEV (لاماری ایما هیبرید) را داده بود. محمدرضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور پیشتر اعلام کرده بود نسخه هیبریدی لاماری ایما قرار است به دلیل پیچیدگی فنی خودروهای الکتریکی سازی شده، به صورت CBU و وارداتی به بازار عرضه شود. البته ممکن است که این تصمیم در آینده تغییر کند و آرین پارس موتور تصمیم به مونتاژ لاماری ایما هیبریدی بگیرد.

تفاوت ظاهری اصلی این خودرو به دیزاین جلوپنجره مربوط می شود که ابعاد آن بزرگتر شده و خطوط داخل آن نیز تغییر کرده اند. طراحی قسمت پایینی سپر نیز تغییر کرده و حالتی تیز به خود گرفته است. سپر عقب لاماری ایما هیبرید نیز به منظور هماهنگی با تغییرات صورت گرفته در بخش جلو تغییراتی داشته و حالتی اسپرت تر و خشن تر دارد. یک دیفیوزر بزرگ همرنگ با بدنه در زیر سپر عقب نصب شده که درون آن خروجی های اگزوز دوتایی نیز جانمایی شده اند. بدین ترتیب اگرچه لاماری ایما هیبرید نسبت به نسخه معمولی آلایندگی کمتری دارد، اما چهره اسپرت آن همچنان حفظ شده است.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما HEV دارای سیستم هیبرید خودشارژ بوده و موتور برقی آن با نیروی موتور بنزینی شارژ می شود. بدین ترتیب نیازی به اتصال به برق شهری برای شارژ ندارد. این خودرو دارای یک موتور بنزینی با کد 4E15T بوده که یک انجین 1.5 لیتری توربوشارژ با سیستم تزریق مستقیم سوخت است. این موتور به تنهایی قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور است. در کنار این موتور بنزینی، یک موتور برقی با کد TZ220XYL هم نصب شده روی هم رفته توان این سیستم هیبریدی 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این سیستم هیبریدی نیز توسط گیربکس HEV مولتی مد به چرخ های جلو منتقل می شود.

طبق گفته شرکت دانگ فنگ، این خودرو دارای یک باتری 2 کیلووات ساعتی برای تامین نیروی موتور برقی است. به گفته منابع چینی، لاماری ایما هیبرید در سیکل شهری در 60 درصد اوقات در حالت برقی تردد می کند و در 40 درصد اوقات به نیروی موتور بنزینی متکی است. البته این مورد تا حد زیادی به نوع رانندگی هم بستگی دارد. در حالتی که مخزن بنزین این خودرو پر باشد و باتری 2 کیلووات ساعتی آن نیز فول شارژ باشد، لاماری ایما HEV قادر است مسافتی معادل 1160 کیلومتر را طی کند. لازم به ذکر است که این خودرو دارای سیستم بازیابی نیروی ترمز هم بوده و با هربار ترمزگیری، بخشی از گشتاور منفی ایجاد شده در باتری موتور برقی ذخیره می شود تا موتور بنزینی کمتر برای شارژ کردن باتری این خودرو تلاش کند.

هرچند به دلیل اضافه شدن موتور برقی و پک باتری، وزن لاماری ایما هیبرید نسبت به نسخه بنزینی معمولی بیشتر است، اما به دلیل افزایش قدرت و گشتاور، عملکرد بهتری را در شتابگیری اولیه برای این خودرو متصور هستیم. در تست و بررسی لاماری ایما، شتاب صفر تا 100 نسخه بنزینی را با دو سرنشین در حدود 10.5 ثانیه اندازه گیری کردیم. انتظار داریم که لاماری ایما HEV شتاب صفر تا 100 را طی 8.2 ثانیه ثبت کند. این خودرو جدا از عملکرد بهتر، مصرف سوخت کمتری هم نسبت به نسخه بنزینی دارد و آلایندگی آن نیز کمتر خواهد بود. این خودرو در هر 100 کیلومتر حدود 5.3 لیتر بنزین مصرف می کند که این رقم برای کراس اووری با این ابعاد کاملا مناسب است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها