خبر مهم دولت درباره شارژ یارانه معیشتی جدید | زمان واریز یارانه 220000 هزارتومانی | طرح «فجرانه» در 1403 ادامه پیدا می کند؟

کد خبر: 1278772

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ادامه طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار مضاعفی هستیم ‌ اما در فروردین ماه مشخص می‌شود ک این طرح را ادامه دهیم یا خیر.

خبر مهم دولت درباره شارژ یارانه معیشتی جدید | زمان واریز یارانه 220000 هزارتومانی | طرح «فجرانه» در 1403 ادامه پیدا می کند؟

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران با اشاره استقبال مردم از طرح فجرانه کالابرگ‌ها اظهار کرد: نحوه شارژ طرح فجرانه در مرحله نخست به مانند مرحله اول است و دولت در این باره ۱۰ هزار کیلیارد توام هزینه کرده است.

وی افزود: برآورد ها نشان می دهد که مردم بین ۳۴ تا ۳۶ هزار میلیارد تومان به صورت آورده در طرح فجرانه هزینه کرده اند و با این تفاصیل حدود ۴۷ هزار میلیارد تومان وارد سفر مردم شده است.

عسگریان گفت: در مرحله اول ۴۶ میلیون بسته غذایی توزیع شده است و امیدواریم مردم در مرحله دوم نیز استقبال خوبی از طرح فجرانه داشته باشند.وی درباره زمان شارژ دومین مرحله طرح فجرانه اظهار کرد: مرحله دوم هیجدهم این ماه شارژ می شود و ۲۲۰ هزار تومان اختصاص می‌یابد. توصیه می کنیم یک ماه فرصت دارند و برای خرید از فروشگاه‌ها عجله نکنند.وی همچینن گفت: حدود ۸۷ درصد از طرح اسقبال مرده  کرده اند و عمدتا دهک‌های یک تا ۳ از این طرح استقبال کرده اند.معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین خاطرنشان کرد:

برای ادامه طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار مضاعفی هستیم ‌ اما در فروردین ماه مشخص می شود که این این طرح را ادامه دهیم یا خیر.وی درباره برخورد با فزوشگاه‌های متخلف نیز گفت: ۲۲۰ هزار فروشگاه در این طزح حضور داشتند و ۱۳ هزار فروشگاه تخلف کردند که قریب به ۵هزار فروشگاه از این میزان به چرخه خدمت برگشته اند. / فارس

 واریز مبلغ ۲۲۰۰۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار از ۱۸ اسفندماه

معاون وزیر رفاه از اجرای دومین مرحله طرح فجرانه الکترونیک از روز ۱۸ اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح ۲۲۰ هزار تومان کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ خواهد شد.

 به گزارش تسنیم، علیرضا عسگریان امروز در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک از 18 اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون استقبال از طرح فجرانه به 87 درصد رسیده و دهک یک تا سه بیشترین استقبال را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مرحله دوم طرح فجرانه همچون طرح اول است و هیچ تفاوتی ندارد. حدود 22 روز است که از اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک می‌گذرد و حدود 10 هزار میلیارد تومان دولت هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه حدود 47 هزار میلیارد تومان بر روی سفره مردم نشسته است، افزود: دامنه مواد خوراکی نیز چرخی در حوزه تولید زده است. در مرحله اول اجرای طرح 47 میلیون بسته غذایی توزیع شده است و یقین داریم در مرحله دوم اجرای طرح نیز مردم با همین استقبال حضور پیدا می‌کنند.

معاون وزارت رفاه با بیان اینکه مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیک 18 ماه شروع می‌شود، گفت: مردم از نوزدهم می‌توانند خرید خود را انجام دهند.‌

عسگریان با بیان اینکه مشمولان این طرح 60 میلیون نفر هستند که در دهک درآمدی یک تا هفت قرار دارند، تاکید کرد: تاکنون استقبال از طرح فجرانه به 87 درصد رسیده و دهک یک تا 3 بیشترین استقبال را داشته‌اند.

وی افزود: تعداد فروشگاه‌های متصل به این طرح 220 هزار فروشگاه است و فعلا برنامه‌ای برای افزایش آن نداریم. 13 هزار فروشگاه در این طرح دارای تخلف‌هایی بودند که آن‌ها را از طرح خارج کردیم./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها