با سند خودرو یکروزه وام بگیرید | آغاز پرداخت وام 30 میلیونی با ضمانت سند خودرو به همه + شرایط

کد خبر: 1285681

چگونه میتوانم با سند خودرو وام بگیرم؟

با سند خودرو یکروزه وام بگیرید | آغاز پرداخت وام 30 میلیونی با ضمانت سند خودرو به همه + شرایط

خبرنگار شکیبا بقال زاده:خودرو از معدود وسایل نقلیه ای است که در اکثر خانه ها پیدا میشود و برای افرادی که ضامن برای دریافت وام ندارند شرایط و امکانات خوبی است که با گرو گذاشتن سند خودرو بتوانند وام دریافت کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه قرن را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

وام با سند ماشین یکی از انواع وام های بانکی و راه های دریافت سرمایه فوری برای مواقع ضروری می باشد. اگر فردی خودرو سواری یا خودروهای دیگری دارد، بهترین راه برای دریافت وام استفاده از سند ماشین است. چنانچه به سرمایه آزاد نیاز دارند، یکی از راه های دریافت سرمایه برای کشوری مانند ایران با تورم بالا، گرفتن وام است. یکی از روش هایی که می توان برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کرد، وام گرفتن روی سند ماشین شخصی است. چنانچه سند ماشین به نام شخص باشد، در کمتر از چند ساعت می تواند معادل ۸۰-۹۰ درصد ارزش فعلی ماشین خود سرمایه دریافت کند.وامدر حال حاضر اکثر مردم ماشین دارند، معمولا در صورت مشکل یا کمبود سرمایه به فکر فروش ماشین هستند. اما از آنجایی که ارزش ماشین و املاک در کشور ما هر روز در حال افزایش است، فروش ماشین راه درستی برای تامین سرمایه نیست. گرفتن وام بر روی سند ماشین یکی از سریع ترین راه های دریافت وام است. در واقع با تضمین سند خودرویی که دارند و در صورت داشتن سند ۶ دانگ می توانند در کمتر از یک ساعت وام سند ماشین دریافت کنند. گرفتن وام با سند ماشین بدون ضامن بوده و اساسا سند خودرو ضامن فرد است.

شرایط دریافت وام با سند ماشین

وام با ماشین یکی از انواع وام های موجود در بانک و موسسات مختلف می‌باشد که هر سال با استقبال بسیاری از افراد مواجه می‌شود. همانطور که اشاره کردیم دریافت وام با خودرو نیز مانند دیگر وام‌های دریافتی در شرایطی امکان پذیر است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

قاعدتا وقتی که برای ثبت‌ نام وام با خودرو مراجعه نمایید، باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشید.

متقاضی وام با سند خودرو نباید در زمان درخواست برای دریافت وام، در سیستم بانکی سابقه چک برگشت خورده یا تسهیلات معوقه داشته باشد؛

برای دریافت وام با خودرو در بانک این شرط وجود دارد که میزان حقوق دریافتی متقاضی، ضامن یا ضامنان او باید مقداری باشد که نشان دهنده توان مالی فرد برای بازپرداخت اقساط باشد اما در موسسه خصوصی اصلا به فیش حقوقی یا ضامن نیازی ندارید.

سند خودرویی که قصد دارید با آن وام بگیرید، باید به نام خودتان باشد

وام با ماشین به چه ماشین‌هایی تعلق می‌گیرد؟

ما در موسسه وام ماشین روی سند همه خودروهای ایرانی و خارجی به اندازه ۸۰ درصد ارزش آن به شما وام می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت وام خودرو از سند هر خودرویی که دارید، استفاده نمایید و به اندازه ۸۰ درصد ارزش آن وام بگیرید و در همان حین یعنی از زمان شروع تسهیلات تا بازپرداخت کامل از خودروی خود استفاده نمایید.

سقف پرداخت وام با سند ماشین  چقدر است؟

هدف از دریافت وام با سند ماشین تفاوت چندانی ندارد؛ یعنی افراد می توانند به دلایل گوناگون از وام با سند خودرو استفاده کنند. سقف وام خودرو در اکثر بانک های کشور ۱۵ میلیون تومان است. اما برخی بانک ها مبلغ بیشتری را به متقاضی اعطا می نمایند. وام خودرو باید ظرف ۳ سال تسویه گردد، هنگام دریافت وام، وام به حساب شما واریز می شود.

اخذ وام فوری با سند ماشین به این صورت است که سند خودرو قانونا به نام فرد می باشد و به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک قرار می دهند و از آن به عنوان کمکی برای دریافت وام استفاده می کنند. بنابراین تا تسویه کامل با بانک به بانک بدهکار هستند و سند خودروی شما در ضمانت بانک است.

نکته مهم دیگر اینکه وام با سند ماشین فقط در اختیار دارندگان خودرویی تعلق می گیرد که ارزش مالی آن با نرخ مصوب یکسان باشد و سقف پرداخت وام ۳۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۴ درصد است.

مزایای وام با ماشین

همانطور که اشاره کردیم، برای تأمین نمودن سرمایه موردنیاز و رفع مشکل مالی که دارید، دیگر نیازی نیست که به فروش خودرو فکر کنید. دریافت وام فوری با سند خودرو، گزینه ایده‌آلی برای این کار است. در این شیوه پرداخت وام، تا ۸۰ % قیمت کارشناسی ماشین، با عقد قرارداد‌‌های اجاره‌ به ‌شرط ‌تملیک وام به شما تعلق می‌گیرد. عدم احتیاج به پرداخت چک، درصد سود مناسب و در اختیار داشتن خودرو هنگام بازپارخت اقساط از مزیت‌های این روش محسوب می‌شود و در ادامه به دیگر ویژگی‌های این نوع وام فوری اشاره خواهیم کرد.

دریافت وام در سریع‌ترین مدت زمان ممکن

در اختیار داشتن و استفاده از خودرو پس از دریافت وام

عدم نیاز به طی کردن تشریفات پیچیده اداری در بانک‌ها

شرایط دریافت آسان و ساده

عدم نیاز به هیچ ضامنی در صورت تکمیل بودن مدارک خودرو

تنظیم دلخواه مدت زمان باز پرداخت و تعداد اقساط بین ۱۲ الی ۳۶ ماه

عدم نیاز به فروش ماشین و حفظ کامل سرمایه/اندیشه قرن

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها