واریز یارانه جدید به کارت کالابرگ دهک های 1 تا 5 برای مادران | شارژ 500 هزار تومانی حساب سرپرستان خانوار از امشب

کد خبر: 1292619

جزئیات واریز یارانه معیشتی و شارژ کالابرگ برخی از دهک ها از امشب منتشر شد.

واریز یارانه جدید به کارت کالابرگ دهک های 1 تا 5 برای مادران | شارژ 500 هزار تومانی حساب سرپرستان خانوار از امشب

خبرنگار شکیبا بقال زاده: رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در مراسم اهدای متمرکز توزیع ۲۷۰ بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گفت: توزیع بسته‌های غذایی (سبد کالا) بین بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال در قالب اجرای طرح ملی «همیار مادر و کودک» انجام می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در مراسم اهدای متمرکز توزیع ۲۷۰ بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گفت: توزیع بسته‌های غذایی (سبد کالا) بین بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال در قالب اجرای طرح ملی «همیار مادر و کودک» انجام می‌شود.

این مراسم از سوی بهزیستی در روستای کمتر برخوردار «گدم آباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی برگزار شد.

پیری‌ بابیان درباره این طرح توضیح داد: در این طرح برخی آموزش‌های مهارتی و رفتاری مرتبط با دوران بارداری و پرورش کودک و نیز توانمندسازی خانواده‌ها (بانوان) به آنها داده می‌شود.

او ادامه داد: این طرح ملی، برای ۳ سال برنامه‌ریزی شده است که امسال، نخستین سال اجرای آن است.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس همچنین گفت: ارزش هر بسته غذایی اهدایی به بانوان باردار و مادران دارای کودک زیر سه سال که بیشتر اقلام آن حبوبات و پروتئینی هستند، افزون بر پنج میلیون ریال است که از محل منابع ملی تامین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز درباره ارائه کالابرگ به مادران گفت: تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است. در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد، منابع به صورت کامل تامین شده است. برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها