تور کیش نوروز 99

کد خبر: 971102

با آمدن فصل نوروز بیشتر ایرانیان به فکر سفرهای نوروزی می افتند. در این میان تور کیش از طرفداران بیشتری برخوردار است. کیش به دلیل برخورداری از انواع تفریحات آبی، آب و هوای خوب در نوروز؛ جشن ها و برنامه های متنوع به مناسبت تعطیلات و دسترسی آسان از اقصی نقاط ایران با استقبال مواجه می شود. تور کیش نوروز 99 با قیمت های مختلف راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند با هر بودجه ای برای رفتن به مروارید خلیج فارس برنامه ریزی کنند. در ادامه با تورگردان همراه باشید تا به جنبه های مختلف تور کیش، برنامه های تفریحی و امکاناتش اشاره کنیم.

تور کیش نوروز 99

جاذبه های کیش

کیش جزیره ای در جنوب کشورمان است که بخشی از ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس را دورتا دور خود کشیده است. نعمت سواحل زیبا نخستین دلیلی است که گردشگران را به خود جذب می کند. ساده ترین نوع تفریح در این ساحل می تواند تماشای منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب و قدم زدن بر روی ماسه های نرم باشد. معمولا افراد صندل به پا می کنند و یا با پای برهنه روی ساحل قدم می زنند. با این حال، تفریحات دیگری همچون دوچرخه سواری با دوچرخه های یک نفره و دو نفره، موتورهای برقی و انواع سواری های دو چرخ و سه چرخ در نوار ساحلی و مسیر دوچرخه سواری فراهم است.

تفریحات آبی کیش برای آن هایی که طالب هیجان و ترشح آدرنالین هستند، مطلوب است. در اسکله های تفریحی متعدد بازی ها و تفریحاتی همچون غواصی، شاتل سواری، بنانا سواری، چتر بازی با پاراسل، اسکوتر زیر دریایی و انواع قایق های تفریحی به راه است. بعضی از هتل ها و اسکله ها ایستگاه اصلی توقف قایق ها و شناورهای تفریحی بوده و علاقمندان را به دل آب های آزاد می برند. با این قایق ها می توان کل جزیره را دور زد و مهترین بخش های جزیره و دریا از جمله ساحل مرجانی، ساحل خرچنگ های آبی و کشتی یونانی را تماشا نمود.

از دیگر جاذبه های جزیره علاوه بر مراکز خرید متعدد، جنگ های شبانه است. در این سالن ها شب ها برنامه های شاد و سرگرم کننده با حضور سلبریتی ها، خوانندگام مطرح و کمدین ها برگزار می شود. بسیاری از رستوران ها، کشتی های تفریحی و مراکز خرید در تور کیش در نوروز 99 مثل هر سال برنامه های خاص و ویژه و جشن های مفرح برگزار می کنند.   

کیش به داشتن جاذبه های متنوع فرهنگی و تاریخی ، بازارهای پر جنب و جوش، سواحل زیبا و مردمانی دوست داشتنی به خود می بالد. تور کیش در نوروز 99 فرصت خوبی برای آب و هوا عوض کردن و فارغ شدن از خستگی های یک ساله است.

تور کیش نوروز 99 هتل های پرطرفدار کیش

در ایام پیک سفر به صورت طبیعی قیمت هتل ها افزایش می یابد و احتمالا مشکل کم بودن جا به وجود می آید. تور کیش نوروز 99 هم از این قاعده همیشگی مستثنی نیست. گردشگرانی که دوست دارند در این ایام به سفر بروند ولی ترجیح می دهند از هزینه های سفرشان تا جای ممکن بکاهند، اول از هر چیز باید به سراغ تور مسافرتی و انتخاب آن از موتور جستجوی تور بروند که بهترین نمونه آن سایت تورگردان است. دوم اینکه به جای انتخاب هتل های پنج ستاره ای مثل هتل داریوش، هتل مارینا و هتل ترنج به سراغ هتل های چهار ستاره و سه ستاره بروند. با این اوصاف بد نیست بدانید تورهای داخلی نوروز 99 در سایت تورگردان همیشه تخفیف های خوبی دارد و در مقایسه با سایت های رقبا بسیار ارزان تر است.

از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می توان به هتل صدف کیش، هتل آرامیس، هتل سورینت مریم، هتل فلامینگو، هتل آریان، هتل پارمیدا و هتل هلیا اشاره کرد. هتل های سه ستاره ای همچون هتل پارس نیک کیش، هتل آرامش، هتل گامبرون، هتل تعطیلات، هتل شایلی، هتل سیمرغ، هتل آبادگردان، هتل سان رایز، هتل پارسیان و غیره نیز طرفداران زیادی در میان گردشگران دارند و امکانات خوب و قابل قبولی ارائه می کنند.

شاید نتوان هتل داریوش را جزو هتل های اقتصادی کیش رده بندی کرد ولی این هتل پنج ستاره چنان پر طرفدار است که استقبال از آن اختصاص به قشر و طبقه خاصی ندارد. این نکته را نباید از یاد برد که تور کیش هتل داریوش تنها یک سفر اقامتی نیست بلکه به دلیل عظمت معماری این هتل به سبک بناهای هخامنشی و وجود سردیس ها و مجسمه های کوچک و بزرگ با الهام از ایران باستان باید این هتل را موزه ای هنری رد کیش نامید. در سفر به کیش، به هیچ وجه این دسته هتل ها را از یاد نبرید.

تور کیش نوروز 99

قیمت تور کیش نوروز 99

همانطور که پیشتر اشاره شد فصل پیک سفر به خصوص ایام نوروز قیمت تور کیش نسبتا افزایش می یابد ولی دلیل آن هم تدارکات بیشتری است که در سرتاسر جزیره برای استقبال از میهمانان نوروزی صورت می گیرد. با این همه می توان تور کیش نوروز 99 را هم در فصل نوروز خریداری نمود. قیمت تورهای نوروز تا بهمن ماه مشخص و قطعی نمی شود به دلیل اینکه هتل ها و ایرلاین ها بعد از آن تاریخ، قیمت نهایی شان را برای نوروز سیستمی می کنند. با این حال تنها کافی است از ایرلاین های اقتصادی تر و هتل هایی با ستاره کمتر استفاده نمود تا قیمت تور مسافرتی کاهش یابد.

قیمت تور کیش به فاکتورهای دیگری مثل تعداد روزهای سفر و آژانس مسافرتی یا تورگردانان بر می گردد. علاوه بر مدیریت این بخش های سفر استفاده از رستوران های اقتصادی تر، کمتر خرید کردن در بازارها و مراکز خرید کیش و استفاده از تفریحات بی هزینه می تواند کمک شایانی به اقتصادی تر شدن سفر بکند.

رستوران های به صرفه و با کیفیت در کیش

بعضی از هتل های کیش به صورت فولبرد یا هافبرد رزرو می شوند. میهمانانی که اتاق های فولبرد را رزرو می کنند علاوه بر صبحانه های رایگان هتل وعده های نهار و شام را نیز به صورت رایگان سرو می کنند. غذاهای هتل ها بسته به ستاره و کیفیت هتل ها متفاوت است ولی هتل های تاپ معمولا غذاهایی با منوی باز به صورت بوفه با تنوعی مثال زدنی ارائه می کنند. اتاق های هافبرد علاوه بر وعده صبحانه، نهار یا شام را به صورت رایگان سرو می کنند.

در کیش رستوران های پر طرفداری مثل رستوران کوه نور ، رستوران میر مهنا، رستوران فودلند، توتی فروتی و... وجود دارد ولی اگر به دنبال رستوران های شاندیز می گردید می توانید سراغ پدیده شاندیز، رستوران شاندیز صفدری و دیگر رستوران های منسوب به شاندیز بروید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها