7 مورد از بهترین فیلم های مستند آموزشی برای مادران از بارداری و رشد جنین تا مراقبت از نوزاد و کودک + لینک دانلود

کد خبر: 1147932

در این مقاله بهترین فیلم های آموزشی و مستند برای والدین از لقاح تا بارداری , دوران بارداری , بارداری دوقلو و مراحل رشد جنین تا تولد و رشد نوزاد و حتی چند سال ابتدایی زندگی کودک را به شما معرفی خواهیم کرد. همه این فیلم های مستند و آموزشی با دوبله فارسی از طریق آرشیو غنی سایت تی وی مستند TVmostanad.com  در دسترس شما عزیزان هستند.

دانلود مستند مهندسی زندگی

یکی از بهترین فیلم های آموزشی راهنمای والدین , مستند دیدنی مهندسی زندگی یا (The Great Sperm Race) هست که در این قسمت قراره معرفی کنیم.

فیلم مستند مهندسی زندگی , داستان باردار شدن انسان رابه گونه‌ای روایت می‌کند که پیش از این هرگز بیان نشده بود.

دانلود مستند مهندسی زندگی

در این برنامه، دوربین‌های نصب شده بر روی هلیکوپتر، دانشمندان نامدار جهان، مدل شبیه ‌سازی شده کامپیوتری خارق‌العاده، دست به دست هم، سفر خارق‌العاده اسپرم از مرحله انزال تا تشکیل تخمک و بزرگ شدن و رشدآن تا ابعاد انسانی را به نمایش درمی‌آورند.

برای درک بهتر چالش های یک اسپرم برای رسیدن به تخمک و بارو کردن آن , در این مستند , یک اسپرم و تخمک با ابعاد ذره‌بینی،در حدود ۳۴۰۰۰ مرتبه بزرگتر می‌شوند.

در این مستند مهیج میبینیم چگونه یک اسپرم تبدیل به یک انسان واقعی می‌شود.

این برنامه که در تعدادی از مناظر حیرت‌انگیزدنیا ضبط شده است، مراحل فرآیند تبدیل اسپرم به انسان را به تصویر کشیده و پیچ و خم‌های شگفت‌انگیز این سفر را از مرحله لقاح تا بارورسازی نمایان میسازد.

مستند ۹ ماه تا تولد با دوبله فارسی

در این برنامه‌ی دیدنی همراه با «مایکل موزلی» به دنیای پیش از تولد انسان در رحم مادر سفر می‌کنیم و کشف خواهیم کرد که هر کدام از ما چطور به وجود آمده‌ایم.

دانلود مستند ۹ ماه تا تولد

در این برنامه با تصویربرداری بی‌نظیر و با دسترسی ویژه‌ای که به تصاویر نخستین تپش قلب انسان داریم، مرحله به مرحله از اسرار شکل‌گیری انسان در ۹ ماه آغازین در رحم مادر تا پیش از تولد رمزگشایی می‌کنیم.

این بار دانش و تکنولوژی پیشرفته روایتگر داستان به‌وجود آمدن و به دنیا آمدن انسان خواهد بود. صد تریلیون سلول در طول ۲۸۰ روز رشد می کنند و شکل می‌گیرند تا یک انسان به دنیا بیاید. این اتفاق در حقیقت مسابقه‌ای با زمان است و کوچکترین لحظه، در آن نقش مهمی خواهد داشت.

این مجموعه ۳ قسمتی در هر قسمت به یکی از دوره های ۳ ماهه بارداری میپردازد.

دانلود مستند رشد جنین

فناوری تصویربردای جدید دریچه ای رو به رحم مادر باز می‌کند و به ما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مانعی با چشمان خود شاهد رشد جنین باشیم.

دانلود مستند رشد جنین با دوبله فارسی من و تو

تصاویر واقعی و تصویر سازی کامپیوتری بر مبنای مشاهدات عینی ما را به سفری به درون رحم می‌برد که تاکنون سابقه نداشته است.

رفتار جنین بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که قبلا تصور می‌کردیم. جنین در طی این سفر در رحم لبخند می‌زند، صدای مادر خود را میشناسد و حتی ممکن است خواب ببیند.

بعد از ۶ ماه بارداری در پایان ۳ ماه دوم همه چیز توسعه پیدا کرده است، نوراد کاملا رشد نموده و فعال شده است. همه چیز در جای خود قرار دارد اما کوچک و نابالغ!

در این مرحله نوزاد درون رحم وارد یکی از مهیج ترین چالش های زندگی خود خواهد شد، یعنی رشد حواس پنجگانه. مستند فوق العاده رشد جنین از ابتدای تشکیل سلول تا زمان به دنیا آمدن را گام به گام نشان می دهد.

دانلود مجموعه کامل مستند کودک انسان

تصور کنید به طور ناگهانی وارد دنیایی می شوید که نمی توانید صحبت کنید ، به سختی می توانید حرکت کنید و معنای هیچ صدایی را متوجه نمیشوید!

این دنیای یک کودک تازه متولد شده است. با دیدن این مجموعه مستند ، برای اولین بار ، دو سال اول زندگی کودک را دقیقاً مانند گذشته تجربه خواهید کرد!

دانلود مستند کودک انسان با دوبله فارسی من و تو

مستند کودک انسان دنیا را از دریچه نگاه نوزادان نشان می دهد.

  • اصلی ترین نیاز نورادان و کودکان چیست؟

     

  • نوزادان واقعاً والدین خود را چگونه می بینند؟

     

  • چگونه به کودک خود راه رفتن بیاموزیم؟

     

  • چطور با کودک خود صحبت کنیم؟

     

  • چرا فرزند ما به والدین خود وابسته میشود؟

     

اینها تنها تعداد کمی از سوالاتیست که در مجموعه مستند کودک انسان به آن ها پاسخ داده میشود.

دانلود مجموعه کامل مستند دنیای شگفت انگیز کودکان

گروهی از متخصصان جهانی و پیشرو در زمینه رشد کودکان، به رهبری متخصص اطفال، دکتر (گودی سینگ)، دیدگاه‌های جدیدی از ذهن نوزادان ارائه می‌دهند.

در یک آزمایشگاه کودک، که بطور ویژه‌ای ساخته شده است، این متخصصان همه چیز را از قشقرق کردن گرفته تا خندیدن و همدردی و یادگیری مورد بررسی قرار می‌دهند.

دانلود مستند دنیای شگفت انگیز کودکان دوبله شبکه منوتو

این یکی از گسترده‌ترین و جامع‌ترین مطالعاتی است که تاکنون روی دو سال اول زندگی انسان انجام گرفته است؛ و پنجره‌های جدیدی در مورد عملکرد داخلی مغز نوزاد به روی ما گشوده است و در نهایت آشکار می‌کند که چه چیز ما را به شخصیتی که هستیم تبدیل می‌کند.

در این سریال، نه تنها روی تک تک نوزادها و کودکان، بلکه روی تعدادی از خانواده‌ها آزمایش انجام می‌گیرد تا ببینیم نحوه رشد کودکان چه تاثیری روی روابط، محیط و بزرگسالی آنها دارد. با

اختیار داشتن تعداد زیادی از لوازم تکنولوژی خلاقانه سه‌بعدی، دانشمندان آزمایش‌های خیلی دقیقی انجام میدهند تا نشان دهند که مغز نوزادان در محدوده زمانی بی‌سابقه، دچار چه تغییراتی می‌شود.

دانلود مجموعه کامل مستند دنیای شگفت انگیز کودکان

گروهی از متخصصان جهانی و پیشرو در زمینه رشد کودکان، به رهبری متخصص اطفال، دکتر (گودی سینگ)، دیدگاه‌های جدیدی از ذهن نوزادان ارائه می‌دهند.

در یک آزمایشگاه کودک، که بطور ویژه‌ای ساخته شده است، این متخصصان همه چیز را از قشقرق کردن گرفته تا خندیدن و همدردی و یادگیری مورد بررسی قرار می‌دهند.

این یکی از گسترده‌ترین و جامع‌ترین مطالعاتی است که تاکنون روی دو سال اول زندگی انسان انجام گرفته است؛ و پنجره‌های جدیدی در مورد عملکرد داخلی مغز نوزاد به روی ما گشوده است و در نهایت آشکار می‌کند که چه چیز ما را به شخصیتی که هستیم تبدیل می‌کند.

در این سریال، نه تنها روی تک تک نوزادها و کودکان، بلکه روی تعدادی از خانواده‌ها آزمایش انجام می‌گیرد تا ببینیم نحوه رشد کودکان چه تاثیری روی روابط، محیط و بزرگسالی آنها دارد. با در اختیار داشتن تعداد زیادی از لوازم تکنولوژی خلاقانه سه‌بعدی، دانشمندان آزمایش‌های خیلی دقیقی انجام میدهند تا نشان دهند که مغز نوزادان در محدوده زمانی بی‌سابقه، دچار چه تغییراتی می‌شود.

معرفی سایت TVmostanad | بزرگترین سایت دانلود مستند در ایران

سایت تی وی مستند یکی از قدیمی ترین و بزرگترین آرشیو های فیلم مستند و به عنوان برترین سایت مستند دوبله فارسی در بین کاربران زیادی شناخته شده است.

آرشیو مستند های من و تو, نشنال جئوگرافی و بی بی سی فارسی بصورت کامل در این سایت برای دانلود در اختیار کاربران قرار د اده شده است. همچنین تمام مستند های معرفی شده در بالا با دوبله و زیرنویس فارسی شبکه من و تو ار طریق سایت تی وی مستند به نشانی TVmostanad.com قابل دانلود میباشند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها