هتل قصر طلایی مشهد هتلی لوکس با بیشترین تنوع واحدهای اقامتی

کد خبر: 1155472
هتل قصر طلایی مشهد هتلی لوکس با بیشترین تنوع واحدهای اقامتی

هتل قصر طلایی مشهد به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های کشور شناخته می شود. این هتل 5 ستاره لوکس از معماری منحصربفردی برخوردار بوده و براساس معیارها و استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری احداث شده است. اتاق های شیک و لاکچری و امکانات و خدمات بی نظیر و بسیار ویژه این هتل موجب شده مسافران داخلی و خارجی زیادی این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب کنند. اگر شما هم قصد رزرو هتل های مشهد را دارید و می خواهید اقامتی تکرار نشدنی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم رزرو هتل قصر طلایی مشهد را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد همراه ما باشید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد دارای ساختمانی 20 طبقه با 358 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مجهز است. این اتاق ها و سوئیت ها از دکوراسیون جذاب و چشم نوازی برخوردار بوده و با محیطی دلنشین اقامتی راحت و خاطره انگیز را فراهم می کنند.

اتاق یک تخته

اتاق‌های یک تخته هتل قصر طلایی مشهد با متراژ 24 مترمربع دارای یک تخت سینگل و یا یک تخت دبل سایز کوئین هستند. اتاق های یک تخته هتل قصر طلایی که یکی از بهترین هتل های مشهد است چشم اندازی از خیابان امام رضا دارند. این اتاق های بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که تنها به مشهد مقدس سفر می کنند.

اتاق دوتخته آتریوم

شما برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد و انتخاب اتاق دو تخته گزینه های مختلفی پیش روی دارید. این هتل 5 ستاره و لوکس دارای اتاق های دو تخته متنوعی است که یک مدل از آنها اتاق‌های دوتخته آتریوم دارای یک تخت دبل سایز کوئین و یا دو تخت یک نفره می‌باشند. این اتاق ها از چشم اندازی به فضای باز هتل برخوردار بوده و متراژی در حدود 24 مترمربع دارند. اتاق های دو تخته آتریوم در طبقات 5 تا 12 هتل قصر طلایی مشهد واقع شده اند و بهترین مبلمان، وسایل، امکانات و خدمات برای آنها در نظر گرفته شده است.

اتاق دوتخته لاکچری

یکی دیگر از انواع اتاق های دو تخته هتل قصر طلایی مشهد اتاق‌های دوتخته لاکچری با متراژی در حدود 30 متر است. این اتاق های لوکس و بسیار شیک از طراحی و دکوراسیون داخلی خاص و منحصربفردی برخوردارند و دارای یک تخت دبل هستند. در این اتاق ها نیز بهترین امکانات و خدمات براساس معیارهای روز و بین المللی صنعت هتلداری جهت رفاه حال بیشتر مهمانان فراهم شده است.

7

اتاق دوتخته لاکچری تراس‌دار

اگر هنگام رزرو هتل قصر طلایی مشهد به دنبال بهترین اتاق دو تخته این هتل 5 ستاره هستید، به شما اتاق دو تخته لاکچری تراس دار را پیشنهاد می کنیم. مزیت بزرگ این اتاق ها وجود یک تراس با چشم انداز حرم مطهر امام رضا (ع) است. متراژ اتاق های دو تخته لاکچری تراس دار 41 مترمربع بوده و دارای یک تخت دبل از بهترین برند و با کیفیتی بالا هستند.

علاوه بر تراس جذاب با نمای منحصربفرد، امکانات و خدمات این اتاق ها موجب شده مهمانان اقامتی راحت، دلنشین و به یادماندنی را تجربه کنند.

اتاق کانکت چهار نفره

مسافرانی که به صورت خانوادگی و یا گروهی سفر می کنند و قصد رزرو هتل مشهد را دارند می توانند به سراغ اتاق های کانکت چهارنفره هتل قصر طلایی بروند. این اتاق ها که با نام دبل لاکچری کانکت نیز شناخته می شوند، در واقع دو اتاق دونفره لوکس هستند که از طریق یک درب به یکدیگر متصل می‌باشند. متراژ اتاق کانکت چهار نفره 74 متر و دارای 2 تخت دبل است.

اتاق لنداسکیپ

بی شک یکی از بهترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد اتاق لنداسکیپ است. با رزرو هتل قصر طلایی به عنوان مجلل ترین هتل مشهد و انتخاب اتاق لنداسکیپ می توانید اقامتی فراموش نشدنی و رویایی داشته باشید. این اتاق که دو نفره است در طبقه 16 هتل و با چشم اندازی زیبا و بی‌نظیر از شهر مقدس مشهد قرار دارد.

متراژ اتاق لنداسکیپ 44 متر مربع بوده و از محیطی دلباز و دلنشین برخوردار است. برای این اتاق امکانات و خدمات رفاهی کاملی در نظر گرفته شده تا به بهترین نحو رضایت خاطر مهمانان فراهم گردد.

اتاق پانوراما

برای افراد خاص پسند بهترین گزینه اقامت در مشهد، اتاق های پانوراما هتل قصر طلایی مشهد است. متراژ این اتاق 37 متر مربع بوده و دو نفره محسوب می شود. چشم انداز فوق العاده از حرم مطهر رضوی و خیابان های شهر مشهد مهمترنی مزیت این اتاق به شمار می رود. دکوراسیون و چیدمان خاص و چشم نواز به همراه امکانات و خدمات ویژه مانند حمام مجهز به وان و جکوزی، مبلمان شیک، پرده ها و فرش های نفیس و ... اتاق پانوراما را به مجلل ترین اتاق هتل قصر طلایی مشهد تبدیل نموده است.

اتاق پانوراما تراس‌دار

این اتاق ها که در طبقه هفتم هتل واقع شده اند همانند اتاق های دبل پانوراما بوده اما با این تفاوت که از یک تراس مشرف به حرم امام رضا (ع) برخوردارند. استراحت در این تراس و تماشای حرم مطهر رضوی و خیابان های شهر مشهد می تواند تجربه ای بی نظیر از سفر به مشهد را برایتان رقم بزند و لذت سفر را دوچندان کند.

سوئیت پرزیدنت دو خوابه چهار نفره

اگر قصد رزرو هتل مشهد از طریق سامانه اقامت 24 را دارید، سوئیت های پرزیدنت هتل قصر طلایی مشهد می تواند گزینه جذاب و بی نظیری محسوب شوند. این سوئیت ها از لوکس ترین و مجهزترین واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد به شمار می روند که اقامتی خاص به سبک روسای جمهور را برای مهمانان فراهم می آورند. متراژ سوئیت پرزیدنت 110 متر مربع بوده و دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و جکوزی اختصاصی با بهترین و کاملترین امکانات و خدمات برای آن در نظر گرفته شده است. درون هر کدام از اتاق های خواب یک تخت دبل با کیفت و مبلمان و تجهیزات رفاهی استاندارد و فوق لوکسی تعبیه شده که اقامت را برای مهمانان دلنشین تر و راحتتر می کنند.

8

سوئیت دو نفره وسترن

سوئیت وسترن یا همان سوئیت آمریکایی هتل قصر طلایی برای افرادی که به دنبال اقامتی متفاوت می ‌باشند یک گزینه جذاب به شمار می‌ رود. این سوئیت 51 متری دارای طراحی خاصی با دیوارهای چوبی، نقاشی اسب و گاوچران‌ ها، صندلی‌ های چوبی و ملحفه به سبک آمریکای صد سال پیش و دیگر امکانات است که فضای فیلم ‌های وسترن را تداعی می‌ کند.

سوئیت یکخوابه چهار نفره قاجاری

اگر از علاقمندان فضاهای سنتی و نوستالژیک هستید می توانید سوئیت های قاجاری هتل قصر طلایی مشهد را انتخاب کنید. این سوئیت های بزرگ 110 متر مربع وسعت داشته و شامل دو اتاق خواب با تخت دبل و حمام و جکوزی اختصاصی، یک اتاق نشیمن و بهترین امکانات و خدمات می باشند. برای دکوراسیون و طراحی فضای این سوئیت ها از نقاشی‌ های قاجاری، آیینه‌ کاری، شیشه ‌های رنگی، فرش اصیل ایرانی و بسیاری از عناصر هنری سنتی دیگر استفاده شده است.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا مشهد و حدفاصل امام رضا 34 و 36 واقع شده است. نزدیکی به حرم مطهر رضوی موجب شده مهمانان این هتل دسترسی بسیار راحتی به بارگاه مقدس امام رضا (ع) جهت زیارت داشته باشند. همچنین شما می توانید با رزرو هتل قصر طلایی مشهد که یکی از مجلل ترین هتل های مشهد و ایران محسوب می شود، به بازارها و مراکز خرید مانند بازار 1 شهریور، بازار رضا و جاهای دیدنی مشهد مانند کوهسنگی، موزه نادری و ... دسترسی خوبی داشته باشید. نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس و تاکسی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به این هتل نیز باعث دسترسی راحت مسافران عزیز به سایر نقاط شهر شده است و می‌توان از این طریق نیز از دیگر جاذبه های شهر مشهد بازدید نمود.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

این هتل به عنوان لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل ایران از امکانات رفاهی بسیار زیاد و خاصی برخوردار است که از مهمترین این امکانات می‌توان به صندوق امانات یا همان گاوصندوق کوچک داخل اتاق، حمام‌ های لاکچری و خاص به همراه وان و جکوزی داخل اتاق، سالن زیبایی مدرن و لاکچری، آتلیه عکس کودک، آتلیه عکس سنتی، فروشگاه‌ ها و نمایندگی‌ های معتبر، رستوران های متنوع و با کیفیت، کافی شاپ، مجموعه آبی و ورزشی لوکس و مجهز و ... اشاره نمود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها