در سال 1401 هدایای تبلیغاتی جدید در بازار کدامند؟

کد خبر: 1160129
در سال 1401 هدایای تبلیغاتی جدید در بازار کدامند؟

 

شرکت‌ها و موسسات تجاری و خدماتی همواره با آغاز سال جدید به دنبال تهیه هدایای تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات برند خود می‌باشند. اعطای هدایای تبلیغاتی در واقع روشی برای سپاس‌گذاری از اعتماد مصرف‌کنندگان و وفاداری کارمندان این شرکت‍‌ها می‌باشد. شاید شما تصور کنید که اختصاص بودجه برای تهیه هدایای تبلیغاتی اشتباه و از دست دادن سرمایه‌های مالی شرکت‌هاست. شما باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که انسان موجودی علاقمند به توجه و احترام است. استفاده از این ترفند ساده می تواند به کسب موفقیت شما در زمینه شغلیتان کمک شایانی کند.

شاید برای شما نیز این پرسش ایجاد شده باشد که کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی چه چیزی می‌تواند باشد. در انتخاب هدایای-تبلیغاتی جدید صبح آگهی باید به این نکته توجه کنید که هر محصولی که با تولیدات و خدمات شرکت شما تطابق داشته و نام تجاری شما روی آن چاپ شده باشد می‌تواند یک هدیه کاملا مناسب باشد. در انتخاب هدیه تبلیغاتی به تنوع محصول و کاربردی بودن آن توجه داشته باشید. هدیه تبلیغاتی در واقع می تواند نقش یک سفیر را در معرفی برند شما به دیگران اجرا نماید. برای مثال یک خودکار با نام تجاری موسسه شما می تواند مثل یک بیلبورد بلیغاتی متحرک به صورت مداوم تبلیغات برند شما را انجام دهد.

انواع هدایای تبلیغاتی جدید در صبح آگهی

یکی از مراکز معتبر در زمینه چاپ و تبلیغات در کشور که به ارائه خدماتی همچون چاپ انواع سربرگ، تقویم رومیزی، پوستر، تولید و ارائه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و طراحی‌های گرافیکی می پردازد کانون تبلیغاتی صبح‌آگهی است. کانون صبح آگهی از زمان تاسیس تا کنون برای تمایز خود با سایر شرکت ها و موسسات رقیب سعی در ارائه محصولات و خدمات جدید به کاربران خود داشته است. استفاده از روش‌های نوین و تولید محصولات با کیفیت و در تیراژ بالا از امتیازات کانون صبح آگهی محسوب می گردد.

تبلیغات دارای دامنه وسیع و گسترده‌ای می‌باشد. شناخت روش‌های جدید در این زمینه می‌تواند به موفقیت موسسات در ارائه محصولات و خدماتشان سرعت بیشتری ببخشد. کانون صبح آگهی نیز با ارائه روش‌های جدید تبلیغاتی همچون چاپ کاتالوگ، بروشور، تراکت، پوستر، ست اداری، بنر و همچنین عرضه انواع هدایای تبلیغاتی جدید پشتیبان اینگونه موسسات فعال و پویا بوده است. یکی از وجوه تمایز در تهیه هدایای تبلیغاتی توجه به مناسبت‌های متفاوت می‌باشد. شما با توجه به این امر می‌توانید در بازار وسیع محصولات تبلیغاتی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

معمولا هدایای تبلیغاتی را در رده‌های نمایشگاهی، نوروزی، سازمانی و مناسبتی درجه بندی می‌نمایند. برای مثال شما به راحتی می توانید در مناسبت های خاص همچون عید نوروز از هدایای تبلیغاتی همچون سررسیدها و تقویم‌های دیواری و رومیزی استفاده کنید. برخی از هدایای تبلیغاتی تولید شده توسط این کانون مورد توجه بیشتر مصرف کنندگان هستند. از دلایل عمده این امر می توان به کاربردی بودن و توانایی درج کامل مشخصات مورد نظر سازمان ها بر روی این محصولات اشاره نمود. برخی از این محصولات شامل سررسید، دفترچه یادداشت، ماگ و خودکار می باشند. شما می توانید برای معرفی بیشتر محصولات خود از هدایای تبلیغاتی جدید این کانون همچون ساعت دیواری، ست مدیریتی، ساک دستی، ست خودکار و خودنویس و همچنین بسیاری دیگر از این محصولات استفاده نمایید.

فلاسک و تراول ماگ

اگر به دنبال دادن هدایای تبلیغاتی سلایق و علایق شخصی افراد را نیز در نظر داشته باشید می توانید تاثیر باقی مانده از این هدایا را چندین برابر نمایید. برای مثال اگر قصد دادن هدیه به فردی را دارید که علاقه زیادی به مصرف نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه دارد بدون شک تراول ماگ‌ها و فلاسک ها بهترین انتخاب برای شما می باشند. تنوع در طرح و رنگ و عایق به کار رفته در تراول ماگ ها و همچنین توانایی حمل و نقل راحت آنها از عمده دلایل محبوبیت این محصولات می باشد. همچنین فلاسک ها با توجه به گنجایش بیشتر در سفرها و مصارف خانگی و اداری بسیار مورد توجه می باشند. تمام این نکات نشان دهنده کاربردی بودن فلاسک و تراول ماگ به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می باشد.

لیوان و ماگ حرارتی

یکی از محصولات جدید در زمینه هدایای تبلیغاتی، چاپ ماگ و لیوان تبلیغاتی در بازار ماگ های حرارتی می باشند. ساختار این محصولات به گونه ای طراحی شده است که در زمان قرار گرفتن در معرض حرارت تصویر چاپ شده بر روی آنها به نمایش در می آید. شما به راحتی می توانید از این امتیاز برای تبلیغ بیشتر محصولات خود استفاده نمایید. در کل ماگ ها و لیوان ها به دلیل کاربرد فراوان و روزانه می توانند از بهترین محصولات و هدایای تبلیغاتی جدید برای کسب و کار شما به حساب آیند. این محصولات در اغلب مواقع در زمان استراحت و نوشیدن چای و قهوه مورد استفاده قرار می گیرند. ثبت لحظات آرامش بخش می تواند بیشترین تاثیر تبلیغاتی را بر ضمیر ناخودآگاه فرد باقی بگذارد.

هدایای تبلیغاتی خودرویی

انسان ها همواره بیشترین زمان از طول عمر خود را در ماشین های شخصی سپری می نمایند. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی جدید هدایای مربوط به خودروها هستند. شما به راحتی می توانید از اینگونه هدایا برای تبلیغات اختصاصی مربوط به صنعت خودرو استفاده نمایید. در انتخاب هدایای تبلیغاتی حتما به نظر سنجی های صورت گرفته در رابطه با علایق مشتری ها توجه داشته باشید. در میان انواع هدایای تبلیغاتی می توان به مجموعه ای از ابزارآلات مورد استفاده در خودروها اشاره نمود. آفتابگیر، جاسوئیچی، شارژر های فندکی، فلش مموری، جعبه کمک های اولیه، لوازم مورد نیاز در خودرو، پک های دستمال کاغذی مخصوص خودرو و کیف مدارک از جمله وسایلی هستند که غالبا به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربرد دارند.

دستمال کاغذی

گاهی شما به دنبال اعطای هدایای تبلیغاتی جدید می باشید که با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورند. دستمال کاغذی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که در عین سادگی می تواند در جلب نظر مخاطب بیشترین اثر را داشته باشد. از مزیت های انتخاب دستمال کاغذی هزینه مناسب آن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می باشد. شما از دستمال کاغذی می توانید در تبلیغ بسیاری از مشاغل استفاده نمایید. همچنین دستمال کاغذی وسیله ای کاربردی برای تمام اقشار جامعه می باشد. از دیگر مزایای استفاده از دستمال کاغذی به عنوان هدایای تبلیغاتی این است که جعبه دستمال کاغذی برای درج تبلیغات فضای کافی و مناسبی دارد. تمام این موارد دستمال کاغذی را به یک هدیه تبلیغاتی مناسب تبدیل می نماید.

کیف صندوق عقب

9

یکی از کاربردی ترین وسایل در هر خودرویی کیف صندوق عقب می باشد. شما به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را در کیف های صندوق عقب خودرو سروسامان دهید. شما می توانید از سایز های متنوع این محصول و با درج برند خود بر روی آن در تبلیغات استفاده نمایید. همین امر سبب می گردد تا کیف های صندوق عقب به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد اقبال عموم قرار گیرد. کاربردی بودن این وسیله سبب ماندگاری بیشتر هدف شما در ذهن مخاطبانتان می شود.

شارژر فندکی ماشین

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی جدید مورد استفاده در خودروها شارژر فندکی ماشین می باشد. این محصول کم حجم که در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار موجود می باشد به راحتی می تواند توسط انواع برندها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. شما با انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می توانید به جذب نظر مخاطبانتان کمک نمایید.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

 

10

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو علاوه بر نقش تبلیغی که برای مخاطب اصلی محصول دارد می تواند مانند یک تابلوی تبلیغاتی نیز عمل نماید و برند شما را به سایر افراد معرفی نماید. این وسیله با قیمت پایین و ماندگاری بالای خود می تواند سال ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در کنترل هوای مطبوع داخل خودرو موثر می باشد. شما از این وسیله می توانید در تبلیغات ارزان و کاربردی خود همواره استفاده نمایید.

تقویم و سررسید هدایای همیشگی در کنار سایر هدایا

یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که بیشتر در مناسبت های خاص مانند عید نوروز مورد استفاده قرار می گیرد تقویم و سررسیدها می باشند. مزیت استفاده از سررسید ها در این است که شما به راحتی می توانید محصولات تولیدی خود را در سررسید به مخاطب معرفی نمایید. کاربرد مداوم این وسیله توسط مخاطب در طول سال سبب می گردد تا شما همواره از گسترش تبلیغاتتان توسط آن اطمینان داشته باشید.

خلاقیت و نوآوری در هدایای تبلیغاتی

شما با به خرج دادن خلاقیت و نوآوری در زمان تهیه هدایای تبلیغاتی می توانید سبب ماندگاری بیشتر تاثیر باقی مانده از این هدایا گردید. خلاقیت دارای ابعاد متفاوتی می باشد. گاهی خلاقیت را می توان در معرفی یک محصول جدید یافت. انتخاب متریال و مواد مورد استفاده در زمان ساخت هدایای تبلیغاتی نیز می تواند بخشی از خلاقیت خرج شده در کار شما باشد. خاص بودن یک هدیه سبب ماندگاری بیشتر آن در یادها می شود. یکی از ویژگی های مهم در هدایای خلاقانه توجه به خاص بودن و کمتر دیده شدن آن در جامعه می باشد.

این امر می تواند هدیه را در نظر مخاطب بسیار با ارزش نماید. شما در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی جدید که از نبوغ و خلاقیت برخوردار می باشند باید به کاربردی بودن و ماندگاری آنها توجه نمایید. البته توجه داشته باشید که در امر ماندگاری مراد زمانی است که شما آن هدیه را مورد استفاده قرار می دهید. توجه به تمامی این نکات می تواند به شما در انتخاب یک هدیه مناسب کمک نماید.

چاپ سررسید صبح آگهی

یکی از عمده فعالیت هایی که از ابتدا در کانون تبلیغات صبح آگهی انجام می شده است چاپ سررسید می باشد. سررسید ها از جمله هدایای تبلیغاتی هستند که در طی گذر زمان از ارزش و اعتبار آنها کاسته نشده است. عمده ترین دلیل این مطلب را در کاربردی بودن آنها و همچنین توانایی درج تبلیغات مورد نظر شما به طور کامل و مشروح در این هدایا می باشد. سررسید ها غالبا دارای کاربردهای فراوانی هستند به همین دلیل اغلب موسسات از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می نمایند. البته در انتخاب سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی باید به این امر توجه نمود که استفاده مکرر از آن می تواند از بار ارزشی این هدیه بکاهد. در نتیجه در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی جدید عنصر خلاقیت و نوآوری را هرگز فراموش ننمایید. چاپ-سررسید-صبح-آگهی یکی از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین هدایای تولید شده در این مجموعه است.

چاپ تقویم رومیزی صبح آگهی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی تولید شده توسط کانون تبلیغ صبح آگهی تقویم های رومیزی می باشد. قیمت مناسب این تقویم و همچنین فضای کافی برای درج تبلیغات از جمله مواردی می باشد که تقویم های رومیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب نموده است. چاپ تقویم رومیزی-صبح-آگهی به دو صورت عمومی و اختصاصی تولید و به چاپ می رسد. در نمونه اختصاصی این محصول شما خود می توانید تمام موارد مندرج در تقویم را تعیین نمایید و تحت لوگوی خود ارائه دهید. در این نمونه حداکثر میزان از تقویم رومیزی که کانون می تواند برای شما تولید نماید 500 عدد از تقویم رومیزی اختصاصی می باشد. در مدل عمومی تقویم رومیزی شما هیچ گونه اعمال نظری در زمینه طراحی و چاپ تقویم نمی توانید داشته باشید. این تقویم ها از قبل آماده شده اند و تنها مکانی که شما می توانید آگهی خود را در آن درج نمایید پایه تقویم می باشد.

ست خودکار، روان نویس و خودنویس صبح آگهی

خودکار، روان نویس و یا خودنویس از وسایلی هستند که همواره در طول روز توسط هر فرد حداقل یک بار مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر باعث می شود تا شرکت ها به این محصولات به چشم هدایای تبلیغاتی خاص توجه نمایند. در انتخاب برخی از نمونه های ست خودکار، روان نویس و خودنویس شرکت ها معمولا از برندهای مطرح دنیا استفاده می نمایند. این امر سبب می شود تا این هدیه در بین هدایای تبلیغاتی لوکس درجه بندی گردد. شما به راحتی می توانید از چنین هدایایی برای گسترش تجارتتان در بین سایر شرکت ها و یا مهمانان خاص بهره ببرید. شما برای انتخاب ست تبلیغاتی خودکار، خودنویس و روان نویس می توانید از نام های معتبری همچون یوروپن، فور اور، شیفر و ملودی استفاده نمایید. کانون تبلیغات صبح آگهی می تواند با درج لوگو و عناوین تبلیغی شما بر روی ست خودکار، روان نویس و خودنویس به تهیه یک هدیه خاص و کاربردی توسط شما کمک نماید.

ارتباط با ما

کانون تبلیغات صبح آگهی فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1382 با چاپ انواع مجلات تبلیغاتی آغاز نموده است. تنوع بالای محصولات و حمایت از انواع کسب و کارها از عوامل تاثیرگذار در ماندگاری این کانون می باشد. این کانون با ارائه انواع محصولات تبلیغی با بالاترین کیفیت چاپ، داشتن تیم حرفه ای در زمینه طراحی محصولات و پشتیبانی 24 ساعته خود همواره در جهت جلب رضایت کاربران خود کوشیده است. تنوع بالای محصولات و هدایای تبلیغاتی، خلاقیت و نوآوری در تولید این محصولات از جمله عوامل موثر در موفقیت صبح آگهی در این سال ها می باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها