معرفی هتل‌های نزدیک حرم در مشهد

کد خبر: 1162144
معرفی هتل‌های نزدیک حرم در مشهد

 

از بین تمامی شهرهای ایران، مشهد همواره جایگاه ویژه‌ای برای گردشگران داخلی و خارجی داشته است. با توجه به اینکه اکثر افراد با هدف زیارت امام هشتم به این شهر سفر می‌کنند، بیشتر آن‌ها ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی نزدیک به حرم مطهر رضوی سکونت داشته باشند. اگر قرار است به‌تازگی به پابوس امام رضا بروید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید تا با فهرستی از بهترین هتل‌ها برای رزرو هتل مشهد آشنا شوید.

هتل‌های 5 ستاره نزدیک حرم

اگر دوست دارید اقامتی لوکس و لاکچری را در شهر مشهد تجربه کنید، هتل‌های زیر گزینه‌های بسیار مناسبی برای شما خواهند بود:

1. هتل الماس 2

هتل الماس 2، یکی از خیره‌کننده‌ترین و بهترین هتل‌های شهر مشهد است که در خیابان امام رضا و امام رضا 20 واقع شده است. این هتل لوکس، اتاق‌های متنوعی دارد که بعضی از آن‌ها به سبک و سیاق معماری کشورهای مختلف چیده شده‌اند. این هتل از انواع امکانات رفاهی اعم از ترانسفر رایگان به حرم، اینترنت رایگان، رستوران، کافی‌شاپ و حتی موزه هنرهای بین‌المللی برخوردار است و گزینه‌ای عالی برای تجربه اقامتی بی‌دغدغه در شهر مشهد محسوب می‌شود.

2. هتل قصر طلایی

بدون اغراق، اقامت در هتل قصر طلایی، لحظاتی طلایی و رؤیایی را از سفر به مشهدالرضا برای شما رقم خواهد زد. این هتل که خیابان امام رضا و میدان بسیج واقع شده است، کمتر از 10 دقیقه با ماشین با حرم فاصله دارد و با امکانات رفاهی بی‌نظیری اعم از 8 رستوران، استخر، سالن ورزشی، کافی‌شاپ و... یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس و مجلل در شهر مشهد است.

3. هتل مدینه‌الرضا

اگر دوست دارید اقامت در نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر رضوی را تجربه کنید، هتل 5 ستاره مدینه‌الرضا پیشنهاد ما به شماست. این هتل که در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی واقع شده است، تنها 86 متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد و واحدهای اقامتی آن با امکانات رفاهی عالی خود، اقامتی از هر لحاظ دلپذیر را برای شما فراهم خواهند کرد.

2

هتل‌های 4 ستاره نزدیک حرم

اگر طالب اقامتی راحت و بی‌دغدغه در هتل‌های 4 ستاره شهر مشهد هستید، هتل‌های زیر گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند:

4. هتل جواد

هتل جواد یکی از بهترین هتل‌های لوکس مشهد است که فاصله بسیار کمی هم تا حرم مطهر رضوی دارد. این هتل در خیابان امام رضا و نبش امام رضا 3 واقع شده است و همه 105 واحد اقامتی آن، به بهترین و به‌روزترین امکانات مجهز شده‌اند. لازم به ذکر است که بعضی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به حرم دارند.

5. هتل کیانا

اگرچه تنها یک دهه از عمر این هتل 4 ستاره می‌گذرد، اما با وجود نزدیکی به حرم و امکانات رفاهی عالی که برای مسافران در نظر گرفته شده است، این هتل در جلب رضایت زائرین عملکرد بسیار خوبی داشته است. این هتل در خیابان امام رضا و امام رضا 2 واقع شده است و با 110 واحد اقامتی خود آماده پذیرایی از مسافرین محترم شهر مشهد است.

6. هتل الماس 1

هتل الماس 1 یکی دیگر از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای الماس است که در خیابان امام رضا و بین امام رضا 4 و 6 واقع شده است و فاصله بسیار کمی با بارگاه منور رضوی و بازار رضا دارد. در کنار دسترسی عالی، اتاق‌های این هتل نیز از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند و با معماری باشکوه و عالی خود، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده‌اند.

هتل‌های 3 ستاره نزدیک حرم

اگر هتل‌های 3 ستاره اولویت شما برای اقامت در شهر مشهد است، هتل‌های زیر گزینه مناسبی برای شما خواهند بود:

7. هتل اطلس

هتل اطلس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد است و نامی آشنا برای زائرین مشهدالرضا است. این هتل بیش از 40 سال است که مشغول خدمت‌رسانی به مسافران شهر مشهد است و نزدیکی آن به حرم و امکانات رفاهی عالی اتاق‌هایش، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. از این هتل تا بارگاه مطهر رضوی با پای پیاده 3 دقیقه فاصله است و تنها با چند قدم پیاده‌روی، می‌توانید خودتان را به بازار رضا برسانید.

8. هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل در میدان بیت‌المقدس یا همان فلکه آب و امام رضا 1 واقع شده است. این هتل واحدهای اقامتی متنوعی برای پذیرایی از مسافران دارد و هر یک از آن‌ها به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند. مهم‌ترین وجه تمایز این اقامتگاه با سایر هتل‌های شهر مشهد در این است که واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای آشپزخانه‌ای مجهز به امکانات آشپزی هستند.

9. هتل رضویه

اگرچه هتل رضویه در دسته هتل‌های 3 ستاره مشهد قرار می‌گیرد، اما امکاناتی معادل یک هتل 4 ستاره را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل بیش از 25 سال است که با 92 واحد اقامتی خود از زائرین مشهدالرضا پذیرایی می‌کند و به‌منظور رفاه حال مسافران، در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل جنب ورودی بازار رضا واقع شده است و فاصله بسیار کمی با حرم مطهر رضوی و بازار 17 شهریور دارد.

هتل‌های 2 ستاره نزدیک حرم

اگر برای اقامت در شهر مشهد، گزینه‌های ارزان‌تر و اقتصادی را ترجیح می‌دهید، هتل‌های زیر گزینه مناسبی برای شما خواهند بود:

10. هتل ابریشم

هتل ادریس، یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی مشهد است که به دلیل نزدیکی آن به حرم مطهر و امکانات رفاهی عالی در مقایسه با قیمت، رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. این هتل در امام رضا 2 و نبش کوچه کربلا واقع شده است و تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بارگاه رضوی برسانید. همچنین، این هتل تنها 3 دقیقه با بازار رضا فاصله دارد.

11. هتل جواهری

از هتل جواهری تا حرم مطهر رضوی، کمتر از 10 دقیقه فاصله است. این هتل که در خیابان امام رضا و نبش امام رضا 6 واقع شده است و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود، فاصله بسیار کمی هم با مراکز خریدی چون بازار رضا و بازار 17 شهریور دارد. هتل جواهری با کادر مجرب و 65 واحد اقامتی خود، به گرمی آماده پذیرایی از شما زائرین گرامی است.

3

12. هتل ادریس

 هتل ادریس یکی از نزدیک‌ترین و بهترین هتل‌های 2 ستاره شهر مشهد است که جنب ورودی باب‌الرضا واقع شده است. این هتل دارای 70 واحد اقامتی است که با امکانات مناسب و عالی خود، اقامتی دلچسب و راحت را برای شما رقم خواهند زد.

سخن پایانی

شهر مشهد، یکی از پررونق‌ترین شهرهای ایران از نظر گردشگری است. به همین منظور، هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شده‌اند تا همه مسافران با توجه به اولویت‌ها و بودجه خود گزینه مناسبی را پیدا کنند. در مطلب حاضر به معرفی بهترین هتل‌های مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده‌اند، پرداختیم و فهرستی از بهترین هتل‌های این شهر – از گران به ارزان – را در اختیار شما قرار دادیم. شما چه هتلی را به ما پیشنهاد می‌کنید؟ برای رزرو هتل flightio در خدمت شماست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها