تابستان به کدام شهرهای اروپا سفر کنیم؟

کد خبر: 1163826
تابستان به کدام شهرهای اروپا سفر کنیم؟

 

تابستان یا نوروز که می‌شود مردم قصد مسافرت می‌کنند آنها که بتواند در داخل کشور به شهر های بسیار زیبا و متعدد تاریخی که ایران دارد سفر می کنند و آنها که تمکن مالی دارند سعی می کنند به کشورهای همجوار رفته و به از کشورهای همسایه دیدن نمایند.

ما در اینجا قصد داریم درباره شهرهای اروپایی با شما صحبت کنیم و پربازدید ترین مقاصد اروپایی را برایتان نام ببریم به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به اروپا را داشتید از این شهرها دیدن کنید در ادامه با ما باشید تا بیشتر به معرفی این شهرها به پردازیم.

اگر قصد سفر به کشورهای آسیایی را دارید پیشنهاد میکنیم سری به تور ارزان ترکیه نیز بزنید

شهر پاریس

ما انسان ها دوست داریم که قبل از اینکه عمر مان به پایان برسد به بسیاری از شهرها و کشورهای دنیا سفر کنیم و بهترین و زیباترین شهر ها و اماکن دیدنی را ببینیم.

 یکی از این مقاصد معروف اروپا پاریس میباشد که سالانه مسافر زیادی به این شهرها مسافرت می‌کنند تا از آنجا بازدید کنند. پاریس هم یکی از این شهر های بسیار جذاب و پرطرفدار است که سالانه میلیون‌ ها گردشگر به این شهر سفر می کنند پایتخت کشور فرانسه است و معمولاً زوج های عاشق بیشتر دوست دارند برای ماه عسل به این شهر مسافرت کنند و در خیابان های پر زرق و برق آن قدم بزنند و از برج ایفل بازدیدکننده عکس یادگاری در کنار این برج بیاندازند و از موزه های مشهور و بناهای تاریخی آن دیدن کنند و از غذاهای بین المللی که در کافه ها و رستوران های آن سرو می شوند به چشند و یک سفر خاطره انگیز را برای خود به ارمغان بیاورند.

شبهای این شهر بسیار زیبا و چشم نواز و نورانی است و می‌ تواند یک پیشنهاد عالی برای افرادی باشد که قصد مسافرت به دور دنیا دارند.

اگر از علاقه مندان سفر به ترکیه هستید حتما سری به تور ارزان استانبول نیز بزنید

5

شهر رم

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اروپا شهر رم است برم پایتخت کشور ایتالیا است و یکی از بهترین زیباترین پایتخت های گردشگری اروپا به شما معرفی کنیم تا در لیست سفر خود بگنجانید و در فرصتی که پیش آمد حتماً به این شهر بازدید داشته باشید.

شهر رم یکی از تاریخی‌ ترین شهرهای کشور ایتالیا می باشد که بسیار شهری سرسبز با جاذبه های گردشگری بسیار زیباست که برای افرادی که قصد جهانگردی دارند می‌ تواند این شهر بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد و شور و حال هیجان انگیز را در این شهر تجربه کنند چرا که بناهای تاریخی بسیار زیاد و متعددی در این شهر وجود دارد با آداب و رسوم بسیار زیبا و مدرن که علاقمندان زیادی دوست دارند این آداب و رسوم را از نزدیک ببینند .

همچنین غذاهای بسیار مطرح و بین المللی در این شهر وجود دارد که اگر قصد سفر داشتید حتما از این غذاها هم امتحان کنید و لذت یک غذای خوش طعم و اروپایی را بچشید.

شهر لندن

یکی از جاذبه های دیدنی اروپا را به شما معرفی می کنیم بسیاری از ما دوست داریم به اقصا نقاط دنیا سفر کنیم و بسیاری از کشورها و شهرهای دیدنی آنجا را ببینیم و دید جدیدی نسبت به دنیا داشته باشیم. یکی از این شهرها لندن پایتخت کشور انگلیس می باشد شهر لندن یکی از کشورهای بسیار زیبا و جذابی است که سالانه توریست زیادی به این کشور این شهر سفر می کنند و از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیاد آن دیدن می‌کنند.

 شهر لندن یک شهر همیشه بارانیست و حدوداً ۹ ماه از سال در آن باران می بارد و بسیار کشور مرطوبی است و قدم زدن در خیابان های بسیار جذاب و پر زرق و برق می تواند برای ماه لذت بخش بگذرد. پس اگر قصد دارید سفری به اروپا و کشورهای دیگر داشته باشید بهتر است که لندن را هم در این لیست قرار بدهید و سری به اماکن دیدنی این شهر بزنید.

قصد سفر به اروپا را دارید؟ حتما سری به تور اروپا بزنید تا با بهترین قیمتها برای سفر تابستانه آشنا شوید.

شهر ونیز

شهر ونیز بهترین مقاصد اروپاست که سرتاسر آن را آب احاطه کرده است و به جای خیابان در آنجا رودخانه هایی وجود دارد که شما باید حتماً با قایق در سطح شهر عبور و مرور کنید. این شهر بسیار زیبا و چشم نواز است طلوع و غروب در این شهر بسیار هیجان انگیز خواهد بود و شما برای اینکه خیابان‌ های این شهر را طی کنید باید حتماً از رودخانه ای که در وسط شهر عبور می کند عبور کنید و سوار بر قایق های سنتی آن بشوید و تمام سطح شهر را با این قایق‌ها سفر کنید و عکس های یادگاری جذابی را برای خود به یادگار ثبت کنید.

 ونیز شهری است که تمام خانه های آن وسط رودخانه است و خانه ها را با آب احاطه کرده و گاهی پیش می‌آید که در فصولی از سال آب در بالاترین سطح ممکن بالا می‌آید و بسیاری از خانه‌ها به زیر آب میرود شما می توانید از این مکان زیبا و بسیار متفاوت دیدن کنید.

6

شهر بارسلونا

یکی از پرطرفدارترین مقاصد اروپا شهر بارسلونا است شهر بارسلونا یکی از شهرهای بسیار مهم اسپانیا است که خصوصیات منحصر به فرد آن و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که دارد یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد ,

 بارسلونا شهری است که با شنیدن آن یاد مشاهیر بسیار بزرگی می افتیم و حتی فوتبال و بازی در این شهر بسیار محبوب و مطرح است این شهر در کنار دریای مدیترانه واقع شده است و غروب و طلوع زیبایی دارد و غذاهای بی نظیر آن در دنیا مطرح و محبوب است.

 اگر می خواهید که به یکی از شهرهای اروپا سفر کنید بهتر است که بارسلونا را هم انتخاب کنید تا یک شهری متفاوت و زیبا با جاذبه های گردشگری بسیار متفاوت را تجربه کنید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید و این را هم به شما یادآور می شویم که این شهر جزو گران قیمت ترین شهرها بارسلونا است پس بهتر است که قبل از سفر دو دوتا چهارتا کرده و جیب خود را پر از پول کنید.

شهر بوداپست

یکی از بهترین مکان های اروپا شهر بوداپست می باشد شهر زیبای بوداپست پایتخت کشور مجارستان است و در دنیا به عنوان پاریس شرقی شناخته شده است که در کنار رودخانه دانوب قرار دارد و معماری بسیار زیبا و چشمه های آب گرم و جاذبه های تاریخی بسیار زیادی که دارد در دنیا شناخته شده می باشد .

یکی از مهمترین و بهترین شهرهای کشور مجارستان است که به خاطر جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که دارد بسیار توریست پذیر و مسافر پذیر است و بهتر است که از اینکه شهر بسیار زیبا دیدن کنید این شهر به خاطر جاذبه های گردشگری ثبت شده در میراث جهانی یونسکو شناخته شده می باشد و شبها و روزهای بسیار پرهیاهوی دارد که از گشت و گذار در این شهر لذت خواهید برد هزینه این شهر نسبت به شهرهای اروپایی دیگر ارزان تر است و برای ما ایرانی ها می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد

همچنین پیشنهاد میکنیم سری به تور لحظه آخری آنتالیا نیز بزنید

7

شهر برلین

یکیدیگر از مکان های گردشگری اروپا که می توانیم به شما معرفی کنیم شهر برلین می باشد برلین این یکی از شهر های بسیار مهم و صنعتی کشور آلمان است که بسیار مطرح و محبوب در دنیا میباشد .

این شهر به با اسم فوتبال شناخته شده است و استادیوم های ورزشی بسیار متعدد و مجهز و پیشرفته در این شهر برپا شده است و مقصد بسیاری از فوتبالیست‌ های کشور ما هم می باشد شما می توانید از این شهر دیدن کنید و از تمام مکان ها موزه ها و تفریحاتی شهر استفاده

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها