رایزنی عراقچی و مقام قطری

کد خبر: 1051295

نماینده ویژه وزیر خارجه قطر در امور منطقه که به همراه وزیر خارجه این کشور به تهران سفر کرده، با معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان دیدار و در خصوص مسائل منطقه‌ با وی رایزنی کرد.

رایزنی عراقچی و مقام قطری

خبرگزاری تسنیم: «علی بن فهد الهاجری» نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه، که به همراه وزیر امور خارجه آن کشور به تهران آمده بود، روز دوشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٩ با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور  خارجه  کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عراقچی با اشاره به روابط خوب دو کشور، بر لزوم استمرار رایزنی ها پیرامون مسائل دو جانبه و منطقه ای تاکید کرد و افزود ایجاد امنیت و ثبات منطقه ای در چارچوب گفتگوهای منطقه ای و با حضور تمام کشورهای منطقه و بدون دخالت خارجی تحقق می یابد و جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفتگو می کند.

علی بن فهد الهاجری، نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه نیز با اشاره سرنوشت مشترک کشورهای منطقه بر لزوم توجه به توسعه سیاسی و اقتصادی منطقه تاکید نموده و بهترین شکل مناسبات را حل و فصل سیاسی بحران ها و رفع نگرانی ها از طریق گفتگو دانست وی بر اراده و علاقمندی قطر به توسعه مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف تاکید نمود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها