هشدار تازه ارتش یمن به ائتلاف سعودی - اماراتی

کد خبر: 1129656

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تکذیب ادعای ائتلاف سعودی - اماراتی تاکید کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان یمنی بدون مجازات نمی‌ماند.

هشدار تازه ارتش یمن به ائتلاف سعودی - اماراتی

 سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن به اقدام ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی در توجیه جنایت هدف قرار دادن مناطق مسکونی و غیرنظامی یمن واکنش نشان داد.

به نوشته پایگاه خبری «المسیره»، وی، امروز (دوشنبه، ۱۴ فوریه) افزود: «ادعاهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی-آمریکایی مبنی بر استفاده نیروهای مسلح از اماکن غیرنظامی برای مقاصد نظامی صحت ندارد و صرفاً توجیهی آشکار برای هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی و شهروندان یمن است».

وی افزود: ما تأکید می‌کنیم که هدف قرار دادن تأسیسات و وزارتخانه‌های غیرنظامی، اهداف دشمن در شکستن اراده مردم را محقق نمی‌کند و بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

 ائتلاف سعودی، پنجشنبه پیش، از حمله قریب‌الوقوع به تأسیسات غیرنظامی در پایتخت یمن خبر داده بود. «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی برای توجیه حمله آتی ائتلاف به تأسیسات غیرنظامی صنعاء، از ساکنان  پایتخت یمن خواست مواضع غیر نظامی‌ای را که ائتلاف مدعی استفاده نظامی از آن‌هاست،  تا ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.

ائتلاف متجاوز سعودی افزود که «نقاط تعیین‌کننده‌ای» را در پایتخت یمن بمباران خواهد کرد و مدعی شد که از این نقاط برای ارسال پهپاد به سمت عربستان سعودی استفاده می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها