نعیم قاسم: حزب‌الله خاری در چشم آمریکا و اسرائیل است

کد خبر: 1130045

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، این حزب بیش از دیگران مایل به برگزاری انتخابات پارلمانی است تا مردم بتوانند گزینه‌هایشان را مشخص کنند و از این مرحله دشوار به مرحله جدید منتقل شوند.

نعیم قاسم: حزب‌الله خاری در چشم آمریکا و اسرائیل است

به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: مرحله آتی نمایندگان مردم بعد از انتخابات ساختار دولت و ریاست جمهوری را مشخص خواهند کرد و طرح‌های مختلف را برای تحقق و ثبات و بهبود اوضاع کشور بررسی خواهد شد. ما اطمینان داریم که مردم به نمایندگانی رای خواهند داد که ما نیز آن‌ها را انتخاب می‌کنیم چرا که ما از همین مردم و با مردم هستیم و مردم به ما اعتماد دارند. دشمنان ما از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند تا خودشان در برخی کرسی‌ها پیروزی به دست بیاورند. ما همگی به پای صندوق‌های رای می‌رویم. هیچ‌گونه توجیهی برای شرکت نکردن در انتخابات وجود ندارد. شرکت نکردن در انتخابات خدمت به دشمنان است چرا که امروزه بر این انتخابات حساب باز کرده‌اند و آن را یک انتخابات سرنوشت ساز در تمام لبنان می‌دانند برای همین ما باید هوشیار باشیم تا اهداف مطلوب را محقق کنیم.

وی گفت: برخی گروه‌ها از وابسته‌های سفارت آمریکا را می‌بینید که همواره علیه حزب‌الله عمل می‌کنند و از سلاح حزب‌الله انتقاد می‌کنند. باید از آنها پرسید که چه خدمتی به مردم کرده‌اید تا شما را انتخاب کنند. شما ای گروه سفارت آمریکا آیا این مساله دست شماست تا جایگاه‌هایی را در این کشور به دست بیاورید یا می‌خواهید جایگاه‌هایی را به دست بیاورید تا ابزارهای مستقیم طرح آمریکا و اسرائیل باشید. آن‌ها به این دلیل این کارها را می‌کنند که حزب الله خاری در چشم آمریکا و اسرائیل است و موفق شده سرزمین خود را آزاد کرده و تکفیری‌ها را بیرون کند و به مردم خدمت کند. آن‌ها خواهان حزبی نیستند که بر استقلال و حاکمیت تاکید دارد چرا که این مساله مانع پروژه اسرائیل است.

قاسم گفت: نخست وزیر اسرائیل به بحرین سفر می‌کند. این مساله خیانتی از سوی رهبران این کشور است. اگر فکر می‌کنند عادی سازی روابط با اسرائیل آنها را از وظایفشان در قبال ملتشان مصون می‌دارد، سخت در اشتباه هستند. اگر فکر می‌کنند اسرائیل چیزی به آن‌ها می‌دهد باز هم اشتباه می‌کنند. اسرائیل چیزی را می‌ستاند؛ اما چیزی نمی‌دهد. این تجربه دشمن در زمان اشغال فلسطین دیده می‌شود. آنها اکنون خواهان این هستند که با قتل، اسارت، شکنجه و کشتن کودکان، تمامی این سرزمین را در اختیار داشته باشند. بحرین با این عادی‌سازی روابط مرتکب یک جنایت تاریخی شده است. این کشور و دیگر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که به دنبال عادی سازی روابط هستند اگر فکر می‌کنند که سودی برده‌اند به زودی می‌فهمند که باخته‌اند. در زمین و آسمان و نزد ملتشان و وجدانشان باخته‌اند و پیروزی همواره از آن آزادگان است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها