ماجرای انتشار عکسی از بایدن توسط پسر ترامپ

کد خبر: 1134648

پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا، جو بایدن و اقدامات ارتش اوکراین را مورد تمسخر و انتقاد قرار داد.

ماجرای انتشار عکسی از بایدن توسط پسر ترامپ

به نقل از اسپوتنیک، "دونالد ترامپ جونیور" پسر "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتشار متنی در تلگرام جو بایدن، رئیس فعلی کاخ سفید و اظهارات ارتش اوکراین درباره عملیات ویژه روسیه را به مسخره گرفت.

پسر ترامپ با انتشار عکسی از بایدن با امضای "۸۱ میلیون رأی"، نتایج رسمی آخرین ریاست جمهوری آمریکا و همچنین سه تصویر مربوط به اوضاع در جمهوری شوروی سابق را یادآور شد.

عکس اولی یک خلبان را نشان می‌دهد که بدون ارائه هیچ مدرکی به گفته کی‌یف ظاهراً در نبردهای هوایی با نیروهای هوافضای روسیه شرکت کرده است.

عکس دوم نمایی از جزیره را نشان می‌دهد، جایی که به گفته، زلنسکی، تمام ۱۳ مرزبانی که در جزیره بودند طی یک عملیات ویژه روسیه کشته شدند و به همین دلیل پس از مرگ لقب قهرمانی به آنها اعطا شد؛ اما ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه بعداً گفت، ۸۲ سرباز نیروهای مسلح اوکراین مستقر در منطقه داوطلبانه سلاح‌های خود را زمین گذاشته و تسلیم نیروهای مسلح روسیه شدند.

عکس سوم مدل اوکراینی آناستازیا لنا را با سلاحی در دست نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۵ نماینده این کشور در مسابقه زیبایی Miss Grand International بود. به گفته تعدادی از رسانه‌های غربی و کاربران اینترنتی، این تصویر نشان می‌دهد که این دختر احتمالاً به نیروهای مسلح اوکراین پیوسته و در درگیری‌ها شرکت می‌کند؛ اما در واقع این عکس حتی قبل از شروع عملیات ویژه روسیه گرفته شده است و در دست لنا یک دستگاه ایر سافت است که ترامپ جونیور نیز توجه همگان را به آن جلب کرد.

پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا کلاژی از عکس‌های بایدن و سه عکس مربوط به اوکراین را امضا کرد؛ " چیزهایی که هرگز واقعاً اتفاق نیفتادند".

گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع ترکیه و روسیه در خصوص تحولات اوکراین

وزیر دفاع ترکیه در گفت‌وگو با همتای روس خود بر اعلام آتش‌بس فوری در اوکراین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که خلوصی آکار، وزیر دفاع کشور در تماس تلفنی با سرگئی شویگو، همتای روس خود آخرین تحولات در اوکراین را مورد ارزیابی قرار داده و با توجه به شرایط فعلی، انتظار حمایت از ورود امن کشتی‌های تجاری در حال انتظار در بنادر روسیه به ترکیه را ابراز کرد.

وزیر دفاع ترکیه تصریح کرد: برای جلوگیری از تلفات، اعلام فوری آتش‌بس در سراسر اوکراین حائز اهمیت است.

آکار در این تماس تاکید کرد که مذاکرات بین روسیه و اوکراین کمک قابل توجهی به برقراری صلح، ثبات و بهبود وضعیت انسانی و در نتیجه دستیابی به راه حل پایدار خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ترکیه آماده است مانند گذشته تمام تلاش خود برای برقراری صلح در منطقه و ارسال کمک‌های بشردوستانه را انجام دهد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها