واکنش کاخ کرملین تحریم‌های اقتصادی جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

کد خبر: 1144857

سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت: کشورهایی که می‌خواهند با تحریم به روسیه ضربه بزنند، مجبور خواهد شد هزینه سنگینی بابت آن بپردازند.

واکنش کاخ کرملین تحریم‌های اقتصادی جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به مطرح شدن تحریم‌های اقتصادی جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت: کشورهایی که می‌خواهند با اعمال تحریم به روسیه ضربه بزنند، خودشان مجبور خواهند شد هزینه سنگینی برای این اقدام بپردازند.

وی تأکید کرد: هزینه چنین اقداماتی برای اتحادیه اروپا هر روز افزایش خواهد یافت.

سخنگوی کاخ کرملین ادامه داد: به طور کلی اگر ما درباره تحریم‌ها صحبت کنیم و به تخیلات تحریمی آمریکا، اروپایی‌ها و دیگر کشورها در این زمینه بپردازیم، این یک شمشیر دو لبه خواهد بود، در تلاش برای ضربه زدن به ما آنها باید هزینه سنگینی بپردازند و همین حالا هم در حال پرداختن این هزینه هستند. هزینه این تحریم‌ها برای شهروندان اروپایی هر روز بیشتر خواهد شد.

پسکوف در واکنش به صحبت‌های جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تحریم نفت روسیه و قطع دسترسی بانک‌های این کشور به سوئیفت گفت: اینها صحبت‌های امروز است و گفت‌وگو‌ها در این زمینه در جریان است. ما در حال نظارت بر این اقدامات هستیم و گزینه‌های گوناگونی را‌‌‌‌‌‌‌‌ مدنظر داریم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها