ترامپ: هم اکنون در دولت آمریکا افراد غلط در جایگاه غلط در زمانی غلط هستند

کد خبر: 1145200

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت از آنجا که دولت فعلی متعلق به جو بایدن در آمریکا نمیداند با روسیه چطور تعامل کرده و در قبال جنگ اوکراین چه کار کند، میلیونها نفر ممکن است بمیرند.

ترامپ: هم اکنون در دولت آمریکا افراد غلط در جایگاه غلط در زمانی غلط هستند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتش در جریان یک تجمع برگزار شده در حمایت از "مهمت اوز"، کاندیدای کرسی مجلس سنای آمریکا در گرینزبرگ ایالت پنسیلوانیا گفت:‌ آنها (مقامات دولت آمریکا) نمی‌دانند چطور با ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) تعامل کنند. آنها این را نمی‌دانند. آنها  دقیقا چیزهای اشتباه را در زمانی اشتباه می‌گویند. آنها هیچ چیز درباره روانشناسی و این که پایان دادن به این جنون ادامه دار به چه چیز نیاز دارد نمی‌دانند. میلیونها نفر ممکن است به خاطر اینکه ما نمی‌دانیم چه غلطی داریم می‌کنیم، کشته شوند.

او اضافه کرد: این خطرناکترین زمان در تاریخ آمریکا به سبب قدرت باورنکردی تسلیحات مدرن است.

ترامپ بیان کرد، هم اکنون در دولت آمریکا "افراد غلط در جایگاه غلط در زمانی غلط هستند".

این رئیس جمهور سابق آمریکا مکررا تاکید کرد، روسیه در صورتی که او هنوز رئیس جمهور آمریکا باقی مانده بود هرگز تصمیم به اجرای "عملیات ویژه نظامی" خود در اوکراین نمی‌گرفت. او خاطر نشان کرد که مقامات آمریکا نباید بگذارند که عملیات در اوکراین ادامه یابد.

مسکو در تاریخ ۲۴ فوریه حمله خود را در اوکراین بعد از درخواست جمهوریهای جدایی طلب خلق دونتسک و لوهانسک برای دریافت کمک به منظور دفع تحریکات اوکراین اجرایی کرد. از آن زمان تاکنون جهان غرب اقدام به اعمال فشار بر روسیه با تحریم و دست زدن به جنگ اطلاعاتی علیه مسکو کرده است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها