اهداف جو بایدن از سفر به منطقه

کد خبر: 1155604

بایدن به خاطر موضوع فلسطین و حتی احیای عملیات صلح مُرده به منطقه سفر نمی کند بلکه هدفش حمایت از امنیت صهیونیستها و تقویت آن و تشکیل ناتو عربی سنی به ریاست اشغالگران اسرائیلی است.

اهداف جو بایدن از سفر به منطقه

رأی الیوم در مطلبی با اشاره به شور و شوق وصف ناپذیر تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس آن محمود عباس از سفر آتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه، و آمادگی برای پهن کردن فرش قرمز برای او این اقدام را مورد نکوهش قرار داده است.

این رسانه می‌نویسد: بایدن به خاطر موضوع فلسطین و حتی احیای عملیات صلح مُرده به منطقه سفر نمی‌کند بلکه هدفش حمایت از امنیت اسرائیل و تقویت آن و تشکیل ناتو عربی سنی به ریاست اشغالگران اسرائیلی و فشار به کشورهای حوزه خلیج فارس به منظور افزایش تولید نفت به منظور کاهش قیمتها برای نجات اقتصاد آمریکا و اروپا و نابودی اوپک پلاس با روسیه، است.

رأی الیوم نوشت: بایدن هیچ کدام از تصمیمات اتخاذ شده از سوی ترامپ رئیس جمهوری قبلی آمریکا از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و قرار دادن آن به عنوان پایتخت اشغالگران و نیز الحاق جولان سوریه را لغو نکرده است.

این رسانه با اشاره به شهادت سه جوان فلسطینی و زخمی کردن شماری دیگر به دست نظامیان صهیونیست، آورده است: آیا دولت آمریکا این اقدام وحشیانه را محکوم کرده است؟ آیا اقدامی از سوی آمریکا علیه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی-آمریکایی در روز روشن و پس از آن تعدی به جنازه او، به عمل آورده است؟

رأی الیوم در ادامه هدف از سفر بایدن را ارائه تسلیحات پیشرفته به صهیونیست‌ها و پیشبردن طرح‌های سازش میان این رژیم و کشورهای عربی و اقدامات خصمانه علیه ایران توصیف کرده است و اینکه این سفر ثمری برای تشکیلات خودگردان و رئیس آن ندارد.

این رسانه در پایان نوشت: بایدن رئیس جمهور کشوری است که عراق، سوریه و لیبی را ویران کرده است و در ورای همه حملات اسرائیل به کشورهای عربی است و فلسطینی‌ها از آن استقبال نخواهند کرد زیرا دستانش به خون ملت فلسطین آغشته است و حامی ظلم و اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی است و تصمیم تشکیلات خودگردان برای استقبال از بایدن، ربطی به ملت فلسطین ندارد و به مثابه اهانت به شهیدان و اسیران فلسطینی است. چرا تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس آن از دیدار با بایدن سر باز نمی‌زند؟ مگر بایدن برای مقامات تشکیلات خودگردان و ملت فلسطین چه دارد که آنها برای او فرش قرمز پهن کنند؟ از همین رو باید این دیدار که در راستای توطئه علیه جهان عرب و اسلام است، مورد مخالفت قرار گیرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها