لاپید: تل‌آویو به دنبال درگیری نیست

کد خبر: 1162887

عقب‌نشینی لاپید؛ تل‌آویو به دنبال درگیری نیست

لاپید: تل‌آویو به دنبال درگیری نیست

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود پاسخ محکمی به هر گونه حمله حزب الله خواهد داد، گفت که این رژیم به دنبال درگیری نیست.

یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان، مدعی شد که این رژیم آماده است با هر تهدیدی مقابله کند.

پایگاه خبری فلسطین الان به نقل از لاپید گزارش داد که «مh در پی درگیری نیستیم، ولی اگر فردی بخواهد به حاکمیت ما یا شهروندان اسرائیل، خدشه وارد کند، به سرعت پی خواهد برد که اشتباه فاحشی مرتکب شده است.

وی در جریان حضور با «بنی گانتز» وزیر جنگ صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی،  با بیان اینکه تنش به سود رژیم صهیونیستی نیست، مدعی شد: «تجاوز حزب الله، غیر قابل پذیرش است و می‌تواند منطقه را وارد تنشی کند که هیچ دلیلی ندارد».

این مسئول صهیونیست ضمن تکرار ادعاهای واهی علیه جنبش حزب الله و ارتباط آن با جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: عملیاتهای حزب الله، لبنان و شهروندان و رفاه آنان را در معرض خطر قرار می‌دهد».

این در حالی است که لاپید پس از تصدی منصب نخست وزیری، گفته بود که با حزب الله مقابله خواهد کرد. وی همچنین ادعا کرد که حزب‌الله «دارد با آتش بازی می‌کند» و اقداماتش مذاکرات برای تعیین حدود و مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد» (جزئیات بیشتر).

حزب‌الله لبنان چندی پیش سه پهپاد غیر مسلح و در اندازه‌های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» به پرواز درآورد. طبق بیانیه رسمی حزب‌الله، مأموریت این پهپادهای شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید».

به دنبال این اقدام، «عمیر آویوی» سرتیپ ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد حزب‌الله قادر است با صدها پهپاد به صورت همزمان به اهداف راهبردی در سرزمین‌های اشغالی حمله کند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم گفت حزب‌الله لبنان به‌دنبال تضعیف موجودیت این رژیم از طریق دریا، زمین و هواست./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها