واکنش کرملین به تغییر نخست وزیر انگلیس

کد خبر: 1172855

کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، مسکو انتظار ندارد با تغییر نخست وزیر انگلیس در آینده‌ای قابل پیش بینی روابط با لندن بهبود یابد.

واکنش کرملین به تغییر نخست وزیر انگلیس

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: انتظار نداریم تغییری در آینده قابل پیش بینی رخ دهد. نمی‌خواهم بگویم که این تغییرات می‌تواند بدتر اتفاق بیفتد چون تصور بدترین وضعیت دشوار است. اما در عین حال، متاسفانه با توجه به اینکه مدعیان نخست وزیری انگلیس آشکارا در لفاظی‌های ضد روسی، به برداشتن گام‌های بعدی علیه کشورمان تهدید کرده و با یکدیگر رقابت می‌کنند، نمی‌توان این موضوع را رد کرد.

سخنگوی کرمیلن در ادامه صحبت‌هایش گفت: تحریم‌ها تنها عامل تعلیق ارسال گاز از طریق خط لوله نورد استریم است و هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.

وی افزود: می‌دانید که مشکلات مربوط به پمپاژ گاز از طریق نورد استریم در نتیجه وضع تحریم‌ها علیه روسیه و علیه تعدادی از کمپانی‌ها توسط کشورهای غربی از جمله آلمان و انگلیس بوجود آمده است.

پسکوف ادامه داد: مسکو انفجار در نزدیکی سفارت روسیه در کابل را یک حمله تروریستی می‌داند که قطعا غیرقابل قبول است و در حال حاضر منتظر جزئیات هستیم. ما به شدت چنین اقدام تروریستی را محکوم می‌کنیم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها