اعتراف دیرهنگام لاپید

کد خبر: 1194711

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک اعتراف دیرهنگام اعلام کرد، اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

اعتراف دیرهنگام لاپید

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک اعتراف دیرهنگام اعلام کرد، اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

روسیا الیوم به نقل از یائیر لاپید نخست وزیر کابینه پیشبرد امور رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در اظهار نظری تامل بر انگیز اعتراف کرد، اسرائیل از درون در حال فروپاشی است و بنیامین نتانیاهو ضعیف‌‌ترین نخست وزیر تاریخ اسرائیل محسوب می‌شود.

به گفته لاپید، کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل داده یک کابینه راستگرا نیست، بلکه یک دیوانگی تمام عیار محسوب می‌شود.

او همچنین اعتراف کرد، اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

سخنان لاپید در حالی اعلام می‌شود که یاریو لیوین رئیس کنست اعلام کرد، جلسه رأی اعتماد کابینه نتانیاهو روز پنجشنبه پیش رو ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

از سوی دیگر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، برخلاف مواضع علنی شخصیت‌های راستگرای کابینه نتانیاهو، هیچ یک از آنها مخالفتی با سازش با محمد بن سلمان ندارند.

به گفته این رسانه عبری زبان: این توافقنامه می‌تواند یکی از عظیم‌‌ترین اهداف نتانیاهو از زمان امضای توافقنامه ابراهیم با بحرین و امارات متحده در سپتامبر 2020 محسوب شود.

این رسانه همچنین فاش کرد، در زمان امضای توافقنامه ابراهیم و پیوستن مغرب و سودان به آن، عربستان هم برای پیوستن به آن دچار تردید شد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در عین حال فاش کرد: عربستان (به رهبری محمد بن سلمان) روابط محرمانه‌ای با اسرائیل برقرار کرده است و نتانیاهو خود به شکل محرمانه به عربستان سفر و با محمد بن سلمان دیدار کرده است اما ریاض همچنان قصد دارد علنا عملی شدن راه‌حل دو دولت بین اسرائیل و فلسطینیان را به عنوان خواسته خود برای علنی کردن سازش اعلام کند./تسینم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها