رونمایی از موشک بین‌قاره‌ای جدید کره‌شمالی

کد خبر: 1204012

خبرگزاری کره شمالی از رونمایی موشک بالستیک بین‌قاره‌ای جدید این کشور با سوخت جامد در جریان یک رژه نظامی بزرگ در پیونگ‌یانگ خبر داد و «کیم جونگ اون»رئیس کره‌شمالی وعده ساخت سلاح‌های پیشرفته بیشتر را داد

رونمایی از موشک بین‌قاره‌ای جدید کره‌شمالی

کره شمالی در جریان سالگرد تاسیس این کشور، از موشک بالستیک بین قاره ای جدید خود که از سوخت جامد استفاده می کند، رونمایی کرد.

 خبرگزاری کره شمالی از رونمایی از موشک بالستیک بین‌قاره‌ای جدید این کشور با سوخت جامد در جریان یک رژه نظامی بزرگ در پیونگ‌یانگ به مناسبت هفتادمین سالگرد کره شمالی، خبر داد.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در جریان رونمایی از این موشک بالستیک بین‌قاره‌ای جدید، وعده ساخت سلاح‌های پیشرفته بیشتر را داد.

رسانه‌های کره شمالی امروز پنج شنبه با انتشار تصاویری از رونمایی موشک بالستیک بین‌قاره‌ای جدید پیونگ‌یانگ با سوخت جامد خبر دادند.

بنابراین گزارش، رونمایی از موشک جدید قدرتمند کره شمالی در جریان یک رژه نظامی بزرگ به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش کره شمالی در اواخر شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی انجام گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش عمده ای از زرادخانه موشک‌های بالستیک دوربرد کره شمالی از سلاح‌هایی تشکیل شده است که از سوخت مایع استفاده می‌کنند که نیاز به سوخت‌گیری در سایت‌های پرتاب موشک دارند که این یک فرایند زمان‌بر است و آ «‌ها را در معرض حملات پیش‌دستانه قرار می‌دهد اما موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای با سوخت جامد نیازی به سوخت‌گیری ندارند و همین امر استقرار آن‌ها را سرعت می‌بخشد و سرنگونی این موشک‌ها را دشوارتر می‌کند.

در تصاویر منتشر شده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار فرماندهان نظامی حاضر در مراسم رژه نظامی کره شمالی نشان داده شده است.

در رژه نظامی کره شمالی دست‌کم ۱۱ موشک بالستیک بین‌قاره‌ای غول‌پیکر «هواسانگ -۱۷» رونمایی شد که در مجموع ۱۷ موشک بلندبرد به نمایش گذاشته شد که این بیشترین تعداد موشکی محسوب می‌شود که در یک رژه به نمایش درآمده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها