لحظه به لحظه با مقاومت فلسطین| حملات راکتی به تل‌آویو | فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد

کد خبر: 1220242

حملات راکتی مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی آغاز شده و به تل‌آویو رسیده است؛ اتاق مشترک عملیات مقاومت فلسطین اعلام کرد این حملات، آغاز پاسخی پشیمان‌کننده است.

لحظه به لحظه با مقاومت فلسطین| حملات راکتی به تل‌آویو | فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد

 منابع خبری اعلام کردند که مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را آغاز کرده و طی ساعتی با پرتاب بیش از ۱۰۰راکت، به تل‌آویو رسیده‌اند.

مقاومت فلسطین: این شروع است

خبرگزاری «یونیوز» به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد که منبع آگاهی در اتاق مشترک عملیات مقاومت فلسطین تصریح کرد: پاسخ مقاومت در چارچوب رویارویی مستمر با تروریست‌های اشغالگر و در چارچوب دفاع مشروع است. اجماع، هماهنگی و حمایت سیاسی کامل فلسطینی‌ها برای این پاسخ وجود دارد که نشان‌دهنده موضع اصلی فلسطین است.

تل‌آویو در تیررس

منابع فلسطینی اعلام کردند که حملات راکتی مقاومت فلسطین به «عسقلان» و «سدیروت» با ده‌ها راکت ادامه دارد و حتی به «تل آویو» رسیده‌اند. تصاویر منتشر شده که نشان می‌دهد برخی مزارع کشاورزی اطراف تل‌آویو آتش‌گرفته و صهیونیست‌ها درباره خسارات گسترده دیگر نگرانند.

خبرنگار شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴» از شنیده شدن صدای انفجار بر فراز تل‌آویو و رهگیری راکت‌های شلیک‌شده از غزه خبر داد. بسیاری از وزرای کابینه «بنیامین نتانیاهو» نظیر وزیر ارتباطات، همانند سایر شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه در تل‌آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: بیش از ۶۰ موشک در عرض ۴۵ دقیقه از سمت نوار غزه به سمت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شد.

فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد

منابع صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل وضعیت امنیتی، تمام پروازها از فرودگاه بن گوریون و بالعکس متوقف شده است.

این رسانه‌ها مدعی شدند که دست‌کم سه فروند از موشک‌های شلیک شده بر فراز شهر تل‌آویو رهگیری شده‌اند.

برخی منابع خبری نیز از مجروح شدن چند صهیونیست درپی حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر داده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها