مهر/ فرمانده سنتکام برای سومین بار به اسرائیل می‌رود

کد خبر: 1235191

فرمانده سنتکام برای سومین بار به اسرائیل می‌رود

مهر/ فرمانده سنتکام برای سومین بار به اسرائیل می‌رود

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سفر رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه به اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش الخلیج آنلاین، «مایکل اریک کوریلا»، رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در یک سفر رسمی وارد اراضی اشغالی شد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قرار است کوریلا با فرماندهان ارتش این رژیم و مسئولان سرویس‌های جاسوسی در اراضی اشغالی دیدار کند.

وی به دیدار کوریلا با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و حضور وی در ساختمان سرویس جاسوسی این رژیم اشاره کرد. کوریلا ۲ ماه گذشته نیز در جریان سفر به اراضی اشغالی با فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

سفر این مقام نظامی آمریکایی به اراضی اشغالی در حالی صورت می‌گیرد که اوضاع در این منطقه طی ۲۹ هفته قبل در سایه برگزاری تظاهرات هفتگی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متشنج بوده و تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضائی در پارلمان، باعث وخیم‌تر شدن اوضاع در اراضی اشغالی شده است.

به تازگی، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله‌ای به قلم نیکولاس کریستوف نوشته است، در حال حاضر رژیم صهیونیستی تیتر یک رسانه‌ها است و بحث داغی درباره تحولات داخلی آن وجود دارد. با این حال موضوعی وجود دارد که هیچ‌کسی نمی‌تواند درباره آن صحبت کند.

کریستوف در ادامه مقاله خود آورد: به همین دلیل اجازه دهید این سوال را مطرح کنم که آیا زمان آن نرسیده که به توقف تدریجی کمک‌های آمریکا به تل آویو فکر کنیم، آیا منطقی است که آمریکا سالانه یک مبلغ هنگفت حدوداً ۳.۸ میلیارد دلاری را به تل آویو بدهد؟ اگر آمریکا این میزان کمک را به یک کشور ثروتمند داشت، به منزله نابود کردن منابع اندکش بوده و ارتباط ناسالمی را ایجاد می‌کرد که به هر دو طرف ضربه می‌زد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها