هلاکت ۱۸ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته

کد خبر: 1253625

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۸ نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

هلاکت ۱۸ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته

به نقل از روسیاالیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۸ نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نظامی دیگر به دست رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد تا شمار نظامیان کشته شده این رژیم طی ۲۴ ساعت از شروع حمله زمینی به غزه به ۱۸ نفر برسد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه از کشته شدن یک نظامی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد./مهر

 الحدث: در حمله حزب‌الله، یک نظامی اسرائیل کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد

حزب‌الله لبنان اعصر امروز (۱۰ آبان) با موشک و گلوله توپخانه مواضع ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که عصر امروز (۱۰ آبان) در ساعت 15:30 دقیقه به وقت محلی مواضع ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار داده که موجب تلفات در میان صهیونیست‌ها شده است.

در این بیانیه آمده است: «در ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر چهارشنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی مقر گردان جدید "زرعیت" و تجمع خودروها و نیروهای این گردان را در منطقه "خله ورده" با گلوله‌های توپ و موشک‌های مناسب هدف قرار دادند که موجب تلفات تأیید شده در آن‌جا شده است».

در این راستا شبکه الجدث نیز خبر داد که طی حملات حزب الله لبنان یک نظامی رژیم اشغالگر به هلاکت رسیده و یک نظامی دیگر زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان همچنین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در پیامی بر حمایت کامل خود از مقاومت فلسطین تاکید کرد و گفت: «دستان ما در کنار دستان شما روی ماشه است و ما برای حمایت از اقصایمان و مردم مستضعفمان در فلسطین عزیز با دشمن خداوند در پیکار هستیم، پس گردن‌ها را بزنید و انگشانشان را قطع کنید و یقین بدانید که شهدای شما و شهدای ما راه قدس هستند تا روز فتح مبین».

جنبش حزب الله لبنان روز گذشته نیز خبر داد که از هشتم اکتبر، ۱۰۵ حمله علیه سیستمهای جاسوسی، ارتباطی و راداری دشمن صهیونیستی انجام داده است و در جریان عملیات در مرزهای جنوبی این کشور، ۱۲۰ نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شده، ۹ تانک منهدم و یک پهپاد سرنگون شده است.

در همین حال قرار است سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله، شامگاه دوشنبه یک تیزر در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

این سومین ویدئو از سید حسن نصرالله در طول سه روز بود که همچنان به آماده‌سازی برای هدف قرار دادن اشغالگران صهیونیست اشاره دارد.

شبکه ماهواره ای المیادین، در این خصوص گزارش داد آمریکا سخنرانی سید حسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

 مقام صهیونیست: با یمن جنگ نداریم

سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو تصریح کرد که این رژیم با یمن در جنگ نیست.

سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو امروز چهارشنبه گفت که علی‌رغم بیانیه «شورشی‌های حوثی» (جنبش انصارالله) تل‌آویو با یمن در جنگ نیست.

الکساندر بن زاوی در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس روسیه گفت: «ما علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده‌ایم.» وی اضافه کرد: «بله ما علیه حماس اعلام جنگ کرده‌ایم اما علیه یمن نه؛ علی‌رغم آنکه یمن در فهرست کشورهای متخاصم با ما قرار دارد.»

رادیو ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته گزارش داد: یک پهپاد بر فراز آسمان «ایلات» رصد شده که موجب فعال شدن پدافند هوایی ارتش شد؛ دقایقی بعد یک پهپاد انتحاری را که احتمالا از یمن ارسال شده، پیش از رسیدن به ایلات، سرنگون کردیم.

رسانه‌های عبری در این باره اعلام کرده بودند: این پهپاد که از جانب دریای سرخ آمده، در ایلات واقع در جنوبی‌ترین منطقه اسرائیل رهگیری و بر فراز دریای سرخ و در خارج از آسمان ایلات ساقط شده است.

سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن ساعاتی بعد پرتاب چند فروند موشک بالستیک و پهپاد از یمن به مواضع اسرائیلی را تایید کرد.

پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه» دیروز در گزارشی نوشت: ارتش اسرائیل امروز برای اولین بار از زمان آغاز جنگ، از سامانه پدافند هوایی «آرو» برای رهگیری موشکی که از منطقه دریای سرخ پرتاب شده بود، استفاده کرد؛ این یکی از کارآمدترین سامانه‌های دفاعی در جهان است.

الکساندر بن زاوی گفت: «اول از همه، تا آنجا که ما می‌دانیم سه موشک شلیک شدند. حتی یکی از آنها به هدفش برخورد نکرد، اما مهم‌ترین نکته این است که ما علیه هیچ کشوری اعلام جنگ نکردیم.»

وی اضافه کرد: «بله، ما علیه حماس اعلام جنگ کردیم ولی علیه یمن نه، با آنکه یمن هم مثل ایران و سوریه در فهرست کشورهای متخاصم ما قرار دارد.»

سفیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «آنها همیشه در فهرست ما قرار داشته‌اند اما ما اعلام جنگ نکردیم. کاری که آنها انجام می‌دهند مشکل خودشان است.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها