شرط تل‌آویو برای پایان دادن به تنش با لبنان

کد خبر: 1262937

یک پایگاه خبری به نقل از مقام‌های مطلع نوشت که مقامات آمریکایی در تلاش برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک بین لبنان و تل‌آویو هستند، اما تاکنون با پیشرفت اندکی حاصل شده است.

شرط تل‌آویو برای پایان دادن به تنش با لبنان

پایگاه خبری «آکسیوس»‌ بامداد سه‌شنبه گزارش داد که رژیم صهیونیستی به آمریکا گفته بعنوان بخشی از توافق برای پایان تنش‌ها با لبنان، حزب‌الله باید حدود ۱۰ کیلومتر از مرز دور بشود.

طبق این گزارش، مقامات آمریکایی در تلاش برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک بین لبنان و تل‌آویو هستند، اما تاکنون با پیشرفت اندکی حاصل شده است.

آکسیوس به نقل از منابع مطلع نوشت: «نتانیاهو و گالانت به آستین گفتند که اسرائیل آماده است به دیپلماسی فرصت بدهد، مشروط بر اینکه پیشرفت ظرف چند هفته اتفاق بیافتد».

پیش از این،‌نهاد رسانه‌ای «الاعلام الحربی» روز شنبه در هفتادمین روز جنگ در غزه از ۵۰۹ عملیات علیه مواضع ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ خبر داده و نوشت که ۵۹ مقر و پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در طول این مدت هدف قرار گرفته شده است.

مقاومت اسلامی لبنان از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش اسرائیل انجام داده است./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها