اعتراف تل‌آویو درباره جنایت هولناک اردوگاه المغازی

کد خبر: 1264793

تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به نقل از یک مقام مسؤول امنیتی اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش اشغالگر تحقیق در خصوص جنایت هولناک روز یکشنبه در اردوگاه المغازی را آغاز کرده است.

 اعتراف تل‌آویو درباره جنایت هولناک اردوگاه المغازی

تلویزیون رژیم صهیونیستی، چهار روز پس از جنایت اردوگاه المغازی که به شهادت ۷۰ فلسطینی و مجروحیت ده‌ها نفر دیگر منجر شد، به نقل از یک مقام امنیتی، از آغاز تحقیقات در این خصوص خبر داد.

این مقام مسؤول اسرائیلی اعتراف کرد که در این حمله از «سلاح نامناسب» استفاده شده به همین دلیل تحقیقات در خصوص آن آغاز شده است. در این حمله که به کشته‌شدن ده‌ها غیرنظامی منجر شد، خسارت شدیدی به ساختمان‌های مجاور هدف حمله وارد شد و در بخشی از بررسی‌های اولیه مشخص شده که نوع سلاح‌های استفاده شده، نامتناسب بوده است.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دانیل هگاری، پیشتر ادعا کرده بود که این حمله در چارچوپ عملیات ارتش اسرائیل در نوار غزه علیه اهداف حماس صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی ۸۳ روز است که جنگ زمینی و هوایی بی‌امانی را علیه نوار غزه با هدف اعلامی نابودی حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی آغاز کرده است. امری که به اذعان بسیاری از مقامات اسرائیلی و ناظران و تحلیلگران سیاسی، دستاوردی جز ویرانی غزه و شهادت ۲۱ هزار فلسطینی و مجروحیت هزاران نفر از آنها، نداشته و در مقابل خسارات و هزینه‌های سنگین جانی و مالی برای تل‌آویو داشته است./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها