مشاوره خانواده تلفنی به ما کمک می کند تا بتوانیم در منزل و یا محل کار خود با مشاور صحبت کنیم و برای مشکلات خانوادگی ،راه حلی پیدا کنیم . این مشاوره می توانید از طریق تلفن باشد تا دسترسی به مشاوره خانواده آسان تر باشد

کد خبر: 1052249
مشاوره خانواده تلفنی به ما کمک می کند تا بتوانیم در منزل و یا محل کار خود با مشاور صحبت کنیم و برای مشکلات خانوادگی ،راه حلی پیدا کنیم . این مشاوره می توانید از طریق تلفن باشد تا دسترسی به مشاوره خانواده آسان تر باشد

علی ناییج به عنوان مدیر موسس گروه مشاوران مالیم در خصوص راه اندازی خدمات مشاوره ای به صورت آنلاین در زمینه مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده که مزایا و اثربخشی مشاوره آنلاین و روانشناسی در مقایسه با مشاوره سنتی موضوعی بحث برانگیز در جامعه علمی روانشناسی است. بنابراین ، در اینجا برخی از مزایا و معایب این روش ذکر شده است:

هرکسی که بخواهد از آن استفاده کند می تواند به صورت آنلاین مشاوره دریافت کند. مشاوره روانشناسی آنلاین بسیاری از افراد موانعی را که می تواند مانع از مشاوره آنها شود ، برطرف کرده اند. به عنوان مثال ، افرادی که در مناطق روستایی یا دورافتاده و بدون خدمات مشاوره زندگی می کنند می توانند به راحتی به یک مشاور آنلاین دسترسی پیدا کنند.

گروه مشاوران مالیم در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

 مشاوره خانواده آنلاین همچنین می تواند برای بیماران دارای معلولیت و کسانی که قادر به ترک خانه نیستند استفاده شود. علاوه بر این ، مشاوره آنلاین برای بیماران مبتلا به مشکلات شنوایی و بینایی مفید است. مشاوره آنلاین توانسته است کودکان و نوجوانان را به مشاوره ترغیب کند زیرا اینترنت برای این گروه های سنی بیشتر در دسترس است.

توصیه می شود به طور آنلاین با روانپزشک مشورت کنید. مشاور خانواده و مشتری می توانند در زمان های مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند. بنابراین ، برخلاف مشاوره سنتی ، مشغله و کمبود وقت مشکلی برای این سبک مشاوره نیست.

علاوه بر این ، مشاوره آنلاین 24 ساعته است و منطقه جغرافیایی گسترده ای را در بر می گیرد و به مشاوران این امکان را می دهد تا خدمات گسترده ای را به بیماران خود ارائه دهند.

از آنجا که این روش برای توضیح مشکلات پیش رو لازم نیست ، برای افرادی که تمایلی به مشاوره ندارند و یا با قالب مشاوره حضوری راحت نیستند ، بهترین راه حل است. نیاز به مشاوره حضوری افراد مبتلا به اضطراب ، هراس اجتماعی یا آگورافوبیا (ترس از مکانهای شلوغ) را تسهیل می کند.

مشاوره آنلاین نیز برای شما ارزان تر است و مشاوره آنلاین هزینه های سفر و زمان را کاهش می دهد ، بنابراین هزینه مشاوره آنلاین کمتر از مشاوره حضوری است.

توسط انجمن برچسب گذاری نشده است

افرادی که مشاوره روانشناسی آنلاین انتخاب می کنند ، با بدبینی مردم نسبت به دریافت خدمات روانشناختی روبرو نمی شوند. افرادی که به دلیل نظر دیگران مایل به شرکت در جلسات مشاوره خانواده تلفنی نیستند می توانند به مراکز مشاوره مراجعه کرده و از خدمات مورد نیاز برای حریم شخصی خود بهره مند شوند. وقتی مشاوره در محیطی ساکت و بدون هیچ مشکلی در خانه و از طریق رایانه انجام می شود ، مسیری کاملاً متفاوت را طی می کند.

مشاوره خانواده تلفنی

در خلوت خود ، بیمار می تواند مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارد بدون اینکه از طرف انجمن برچسب گذاری شود و بدون ترس از اینکه توسط کارکنان کلینیک یا هر کسی که به موقع می رسد ، در اتاق انتظار دیده شود.

 بنابراین ، مشاوره آنلاین آرامش خاطر بیمار را به همراه دارد و از این طریق احتمال قضاوت را کاهش می دهد. با این توصیف ، افرادی که از ترس بازخورد منفی دیگران دسترسی به خدمات مشاوره را از دست داده اند ، می توانند مشاوره آنلاین صلح آمیز را امتحان کنند.

مشاوره و روانشناسی آنلاین از آنجا که نیازی به تماس رو در رو با روانشناس ندارد ، افراد با بازتر و بدون نگرانی در مورد تأثیر نژاد ، جنسیت ، سن یا شکل بدن و شکل ظاهری آنها ارتباط برقرار می کنند.

 در نتیجه ، میزان صداقت در مشاوره افزایش می یابد و هنگامی که خودافشایی رخ می دهد ، داستان بیمار قابل اعتمادتر می شود. مشاوره آنلاین به بیمار این مزیت را می دهد که ناشناس باشد و بنابراین بسیاری از بیماران با اطمینان اظهار می کنند که نامرئی می مانند.

"من ازدواج کرده ام. اکنون از این ازدواج متاسفم." پس از خواندن خطبه عقد و اندکی پس از آن ، بسیاری از مردم پشیمان می شوند و تصور می کنند که در انتخاب همسر اشتباه کرده اند و دلایل مختلفی از جمله مداخله والدین یا عدم درک کافی برای این غم در انتخاب همسر را ذکر می کنند. ازدواج مشکوک است.

اما گاهی اوقات احساس غم و اندوه موقتی است و با از بین رفتن تفاهم ها در ذهن طرفین ، رابطه بهبود می یابد.

اما در بسیاری از موارد باعث سردرگمی و سردرگمی ذهنی در افراد در مورد چگونگی ادامه یا پایان رابطه می شود. مشاوره تلفنی رایگان  در بسیاری از موارد ، تداوم رابطه را می توان با مراجعه به مشاور و در میان گذاشتن دلایل غم و اندوه وی ، تعیین کرد.

تا وقتی روی اجبار و شهرت خانوادگی یا انتخاب های سطحی تمرکز کنید ، احتمال حسرت بعد از سخنرانی عروسی افزایش می یابد. در این شرایط ممکن است نتوانید درمورد اینکه با زندگی خود چه کار کنید تصمیم واحدی بگیرید.

تعیین سرنوشت یک رابطه جدی کار ساده ای نیست و گاهی تصمیم گیری عجولانه می تواند در آینده آسیب روحی بیشتری به افراد وارد کند. برای تصمیم گیری بهتر است با گفتگو با کارشناسان این حوزه و تصمیم گیری در مورد حفظ رابطه برای همیشه ، این آشفتگی ذهنی را برطرف کنید.

مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

عوامل مختلفی در بروز غم و اندوه پس از طلاق است که برخی از آنها را در زیر لیست می کنیم:

مشاوره خانواده در اصفهان  که مانند مشاور ازدواج های سنتی بدون عشق اغلب پس از ازدواج پشیمان می شوند و زوجینی که به دستور دیگران صرفاً ازدواج می کنند از ازدواج نکردن عاشقانه پشیمان می شوند. حتی تلاش آنها برای دوست داشتن یکدیگر نیز ناکام می ماند و عشق در قلب آنها ریشه نمی گیرد.

مشاوره ازدواج تلفنی ، دوست داشتن یکدیگر است. درست است که اساس ازدواج سنتی بر اساس عشق شکل نگرفته است ، اما برخی از افراد پس از ازدواج عاشق یکدیگر می شوند و عده ای نیز بدون عشق تلخ به زندگی خود ، این خوشبختی و گلایه از این ازدواج را از دست می دهند.

مشاوره خانواده تلفنی

او مجبور شد برخلاف میل خود ازدواج کند

او مجبور شد به خواست خود با همسرش ازدواج کند و اکنون پشیمان شده است. امیدوارم زمان برگردد و همه چیز تغییر کند تا از این احساس غم انگیز خلاص شوید.

شما هیچ رابطه نزدیک با شریک زندگی خود ندارید

شما و همسرتان کاری ندارید ، در یک تخت بخوابید ، در یک خانه زندگی کنید ، یک ماشین مشترک داشته باشید و تقریباً همه چیز را تقسیم کنید ، اما آنها هرگز چنین کاری نمی کنند.

حل مشکلات خانوادگی در مشهد

مشاوره تلفنی رایگان مشهد  رایج ترین دلیل پشیمانی بعد از ازدواج این است که هیچ ارتباطی با سرماخوردگی ندارد.

 این همسر توبه کننده سعی در برقراری رابطه نزدیک دارد اما همه چیز ادامه دارد. مهمترین عامل موفقیت یک ازدواج رابطه صمیمی و صمیمی است و در صورت عدم وجود آن می تواند منجر به از بین رفتن پیوندهای جنسی و عاطفی ازدواج شود. برای حفظ علاقه و صمیمیت در زندگی مشترک ، باید رابطه جنسی بین زوجین هر از چند گاهی تجدید شود.

آیا شما عاشق شخص دیگری هستید؟

شما متاهل هستید ، اما عشق شریک زندگی شما هرگز به قلب شما وارد نشد ، زیرا عشق دیگری در زندگی شما وجود دارد و هرگز نمی توانید آن را فراموش کنید.

شخصی که نمی توانید به او برسید عشق زندگی شماست و از این ازدواج دوست داشتنی پشیمان هستید. شریک زندگی شما هرگز نمی تواند جایگزین عشقی شود که در قلب خود دارید. تمام کاری که می توانید بکنید تا همسرتان را از آن خود کنید اما قلب شما هنوز در دست شخص دیگری است.

 شریک زندگی شما به شما خیانت کرده است

دیوانه می شوید و به یاد می آورید همسرتان به شما خیانت کرده و این خیانت ظالمانه مانند شما. خیانت دلیل شماره یک توبه بعد از ازدواج است. خیانت ازدواج را از بین می برد و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

شریک زندگی شما فردی فهرست شده نیست

هنگامی که برای اولین بار ملاقات کردید ، همسرتان کاملاً متفاوت از این شخص فعلی بود و اکنون این ریاکاری بی شرمانه شما را آزار می دهد. او هرگز کسی نبود که به نظر می رسید. خیلی ساده لوح بودن و اجازه دادن به خودتان فریب بخورید وقت شما را خیلی تلخ می کند. سنگینی این پشیمانی و بار سنگینی بر قلب شما سنگینی می کند و سیاهچاله ای در زندگی شما ایجاد می کند که عشق و خوشبختی به همراه دارد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها