دروغ اول آوریل فست فودی در فرانسه جنجالی شد!

کد خبر: 1058520

یک شرکت اینترنتی سفارش و حمل غذا (دلیورو) برای تعدادی از مشتری‌هایش به شوخی و برای "دروغ اول آوریل" صورت‌حساب‌های جعلی با رقم‌های بالا فرستاد اما این شوخی نتیجه عکس داد و بسیاری از مشتری‌ها شوکه و عصبانی شدند.

دروغ اول آوریل فست فودی در فرانسه جنجالی شد!

ایران/هزاران مشتری شرکت سفارش و حمل غذا از رستوران‌ها در فرانسه ایمیل تایید یک سفارش غذا به مبلغ بیش از ۴۵۰ یورو دریافت کردند.

بسیاری از آنها در شبکه‌های اجتماعی خشم خود را از این شوخی ابراز کردند.

ساعاتی بعد شرکت دلیورو در توییتر و همچنین در ایمیلی که برای مشتریان خود فرستاد به آنها گفت که این ایمیل جدی نبوده است.

در توضیح این شرکت آمده: "ما تایید می‌کنیم که ایمیل دروغ اول آوریل بود و شما می‌توانید با سفارش پیتزا به میل خودتان از عصرتان لذت ببرید."

اما تعداد کمی از مشتری‌ها از این شوخی خوششان آمد. یکی از آنها گفت که او پس از دریافت رسیدی به مبلغ ۴۶۶ یورو برای ۳۸ پیتزایی که هرگز سفارش نداده بود، "نزدیک بود سکته کند."

بسیاری از دریافت کنندگان این شوخی وحشت زده شدند و حتی تعدادی از آنها با بانک‌های خود تماس گرفتند تا مانع انتقال هر نوع وجهی شوند.

صورتحساب‌های جعلی با اسم کوچک مشتری‌ها و عبارت "انتخاب عالی" برای افراد فرستاده شده بود. در پایان صورتحساب هم برای مشتری ۵۰ بسته سس تند به عنوان هدید اضافه شده بود.

در فرانسه هم مثل بسیاری از کشورهای جهان، در پی شیوع کرونا و محدودیت‌ها برای فعالیت رستوران‌ها، کار و کاسبی شرکت‌های سفارش و حمل غذای رستوران‌ها رونق بسیاری گرفته است./بی بی سی 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها