اقدام عجیب یک زن پس از مرگ مادرش برای دریافت حقوق ازکارافتادگی! +عکس

کد خبر: 1085895

اقدام عجیب یک زن آمریکایی پس از مرگ مادرش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

اقدام عجیب یک زن پس از مرگ مادرش برای دریافت حقوق ازکارافتادگی! +عکس

یک زن آمریکایی که برای دریافت حقوق از کار افتادگی مادرش اقدام به مومیایی کردن جسدش کرده بود توسط پلیس بازداشت شد. «گینی پایک»، ۵۴ ساله در حالی که ماه‌ها از مرگ مادرش می‌گذشت برای قطع نشدن حقوق از کار افتادگی اش دست به این اقدام عجیب زد.

بازداشت این زن زمانی انجام شد که پلیس جسد مومیایی شده گلوریا پیاک ۷۳ ساله را در خانه اش در منطقه لینکولن ایالت آرکانزاس پیدا کرد. جسد این زن در حالی که در روزنامه پیچیده شده و روی آن یک پتو انداخته شده بود در خانه ای که به همراه دخترش در آن زندگی می‌کرد پیدا شد. این در حالی بود که برادر گلوریا در تاریخ ۲۱ جولای از مفقود شدن خواهرش خبر داده و گفته بود از آگوست ۲۰۲۰ خواهرش را ندیده است.

پلیس که پس از گزارش مفقود شدن این زن در جستجوی وی بود در تاریخ ۲۱ جولای با دختر گلوریا، گینی پایک صحبت کرد. با این حال این زن مدعی شد که مادرش مفقود شده و در مکانی نامشخص با شخصی ناشناس زندگی می‌کند. او در آن زمان به ماموران پلیس اجازه ورود به منزل را نداده بود و دسترسی اش به حساب‌های بانکی یا کردیت کارت مادرش را انکار کرده بود.

زن آمریکایی

این در حالی بود که گزارشات بانکی زن گم شده نشان می‌داد که در تاریخ ۲۷ جولای معامله‌ای در دلار جنرال انجام شده و تصاویر دوربین‌های مدار بسته از انجام معامله توسط جینی حکایت داشت. سرانجام پلیس با به دست آوردن این سرنخ‌ها موفق به پیداکردن جسد این زن در خانه اش شد. جینی با ادعای اینکه مادرش بر اثر مرگ طبیعی درگذشته است گفت که فوت وی را مخفی کرده است.

L9DNQ7gPE5hu

این زن که با پنهان کردن مرگ مادرش اقدام به دریافت حقوق ازکارافتادگی وی می‌کرد با اتهاماتی مواجه است. گفتنی است؛ جسد این زن به آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس منتقل شده تا ضمن تایید هویت این زن علت مرگ وی نیز مشخص شود./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها