کشف داروهای کرونایی بیماران یک بیمارستان در خانه یک کارمند /فروش داروها به قیمت نجومی +فیلم

کد خبر: 1089450

یک کارمند بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به جرم خروج داروهای کرونایی و فروش آن با قیمت گزاف به مردم گرفتار روز گذشته دستگیر شد.

کشف داروهای کرونایی بیماران یک بیمارستان در خانه یک کارمند /فروش داروها به قیمت نجومی  +فیلم

 روز گذشته یک کارمند بیمارستان شهید محمدی ( بیمارستان مرکزی هرمزگان در درمان بیماران کرونایی) به جرم خروج داروهای مهم بیماران کرونا از بیمارستان و فروش آنها با قیمت گزاف به مردم گرفتار، دستگیر شد.

این اقدام انقلابی و ضربتی دادستانی بندرعباس و پلیس اطلاعات و امنیت استان هرمزگان نشان دهنده عزم جزم آنان در ایفای مسؤولیت خویش در زمینه صیانت از جان مردم در این شرایط سخت کشور در مواجهه با بیماری کرونا است.

اما سوی دیگر ماجرا که نباید مورد غفلت قرار گیرد، اهمیت شناسایی همدستان با این فرد در ساختار بهداشت و درمان هرمزگان است چرا که انبوه این داروهای بسیار کمیاب و گران در محل دستگیری این متهم نشان می‌دهد که خروج این مقدار دارو بخصوص داروهای رمدیسیور و اکتیمرا از سیستم بهداشت و درمان بدون همدستی با مجموعه‌ای عوامل و عناصر امکان پذیر نبوده است.

چنین جرم وقیحانه‌ای آنهم در حالی که بسیاری از مردم در این روزها گرفتار دارو برای درمان عزیزان‌شان هستند، نیازمند برخورد با همه عوامل و حتی عناصری است که با ترک فعل نسبت به نظارت بر روند توزیع و استفاده از این داروها سبب بروز آن شده‌اند.

بی شک برخورد با این عناصر فرصت طلب و سودجو، سبب تطهیر دامان جامعه پرتلاش پزشکان و پرستاران شریفی خواهد شد که با صداقت و تلاش وصف‌ناپذیری این روزها در سنگر بهداشت و درمان در حال نجات جان مردم هستند. چرا که بسیاری از داروهای موجود در فیلم تهیه شده از محل کشف این اقلام مهم دارویی باید با نظارتی ویژه در شبکه بهداشت و درمان به بیماران تزریق و پوکه (پوشش شیشه‌ای) دارو نیز جمع‌آوری و معدوم شود اما فقدان همین نظارت نیز سبب بروز چنین جرمی شده است./ فارس

حجم ویدیو: 14.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها