تعطیلی مدارس این استان فردا دوشنبه

کد خبر: 1124791

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: آموزش حضوری مدارس برخی شهرهای استان فردا دوشنبه به دلیل بخیندان و برودت هوا در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس این استان فردا دوشنبه

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این اطلاعیه آورده است، به جهت برودت شدید هوا، وجود یخبندان و حجم بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز دوشنبه در نوبت صبح به شرح زیر است:

پیرانشهر، تمامی مدارس شهری و روستایی

بوکان: ابتدایی شهری و روستایی

سردشت: ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی

تکاب: شروع مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه به یک ساعت تأخیر

آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد./مهر

 مدارس کدام مناطق استان اردبیل تعطیل شد؟

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به‌دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس در برخی شهرهای استان تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز دوشنبه، ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ به‌دلیل بارش برف و برودت هوا در برخی شهرهای استان مقاطع تحصیلی تعطیل و آموزش به‌صورت مجازی تداوم خواهد داشت.

در شهر اردبیل، دوره ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و مدارس استثنایی فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت حضوری خواهد بود.

در نمین، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی و ابتدایی شهری فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد بوده و دوره‌های اول و دوم متوسطه شهری فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری است.

در هیر و نیر کلیه دوره‌های تحصیلی فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد و در گرمی فعالیت کلیه مدارس با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری انجام خواهد شد.

همچنین آزمون المپادهای علمی کشوری طبق برنامه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها