مدارس این استان ها فردا تعطیل است

کد خبر: 1139820

بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه مشهد فردا تعطیل است.

مدارس این استان ها فردا تعطیل است

 به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی و با توجه به استمرار و شدت آلودگی هوا، کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول  در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه فردا یک شنبه ۲۱ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

گفتنی است برگزاری فعالیت های ورزشی در مدارس متوسطه دوم در فضاهای روباز ممنوع است./فارس

مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است

 مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا(یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی و نفوذ ذرات گرد و غبار به جو استان، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، فردا (یکشنبه، ۲۱فروردین) مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان  در شهرستانهای قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو ، اسلام آباد و کرمانشاه در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی گفت: در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

وی افزود: توصیه می شود افراد در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد، با پزشک خود مشورت کنند .

ادارات و مدارس خوزستان یکشنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود

به دلیل تداوم بحران گرد و خاک در خوزستان، مدارس و ادارات فردا یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود و دبستان و پیش دبستانی‌ها هم تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر و بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ماه جاری مقاطع پیش دبستانی و دبستانی تعطیل هستند.

بر اساس این گزارش، سایر مقاطع تحصیلی و دانشگاهی و کلیه ادارات در سراسر استان با دو ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در صورت پایداری پدیده گرد و غبار متعاقباً تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

آلودگی هوا مدارس سردشت را تعطیل کرد

آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی بیش از حد هوای سردشت فردا یکشنبه مدارس نوبت صبح این شهرستان تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریز گردهای بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی و پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید، لازم به ذکر است در صورت تداوم شرایط جوی گرد و غبار تعطیلی نوبت بعد از ظهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها