وضعیت ترافیک در آزادراه قزوین- کرج - تهران/ بارش برف و باران در هراز

کد خبر: 1183875

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی از ترافیک نیمه‌سنگین در سه محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد.

وضعیت ترافیک در آزادراه قزوین- کرج - تهران/ بارش برف و باران در هراز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی از ترافیک نیمه‌سنگین در سه محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی ، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و  مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قزوین – رشت برقرار اشت.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمال‌شهر، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، پل فردیس و گرمدره و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد: در محور هراز شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مداخله جوی خاصی دیده نمی‌شود. همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان تهران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران ، خراسان رضوی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، بوشهر ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، یزد و کرمان دیده‌می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با توجه به وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه کرد به رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب با سایر خودروها توجه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان با اعلام شماره ١٢٠ اظهار کرد: لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها مطلع شده تا برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدن به مقصد انجام دهند.  /ایسنا

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک سنگین است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک بیان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها