اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس در این استان ها فردا 26 آذر تعطیل است

کد خبر: 1192560

مدارس تهران و البرز به‌جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا هم غیرحضوری است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس در این استان ها فردا 26 آذر تعطیل است

مدارس تهران و البرز به‌جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا هم غیرحضوری است.

مدارس البرز فردا غیرحضوری شد

براساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، تمام مقاطع تحصیلی استان‌ روز شنبه ۲۶ آذرماه غیرحضوری شد.

جزئیات غیرحضوری شدن برخی مدارس مشهد به دلیل آلودگی هوا/تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها

مدیر کل حفاظت محیطزیست خراسان رضوی گفت: به دلیل آلودگی هوا مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها فردا شنبه، ۲۶ آذر ماه جاری، در مناطق هفت‌گانه مشهد و تبادکان تعطیل و مدارس دوره اول ابتدایی (سه پایه اول ابتدایی) و مدارس استثنائی (مقطع ابتدایی) در نوبت صبح نیز به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مهدی اله‌پور اظهار کرد: در کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوای استان که امروز جمعه ساعت ۱۶ در محل سالن جلسات شهید صادقی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، با توجه به روند غلظت آلاینده‌های هوا در چند روز گذشته و پیش‌بینی اعضاء کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش آلاینده‌ها را درسطوح پایینی جو تا بعدازظهر فردا در مشهد خواهیم داشت و بر این اساس آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در کلان‌شهر مشهد، فردا شنبه صبح نیز پیش‌بینی می‌شود مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها فردا شنبه، ۲۶ آذر ماه جاری، در مناطق هفت‌گانه مشهد و تبادکان تعطیل و مدارس دوره اول ابتدایی و مدارس استثنائی (مقطع ابتدایی) در نوبت صبح نیز به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، وی  اظهار کرد: استفاده از ماسک استاندارد، کاهش ترددهای غیر ضروری درون‌شهری، استفاده از سوخت پاک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، عدم برگزاری کلیه مراسم‌ها، مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در محیط باز روز شنبه در کلیه ساعات خصوصا در حوالی ساعات صبح تا ظهر مورد تاکید است.

اله‌پور عنوان کرد: همچنین در این کارگروه مقرر شد پلیس راه استان نسبت به افزایش نظارت در محدوده شهری به منظور مدیریت تردد اقدام نماید.

کدام مدارس استان قزوین شنبه تعطیل است؟

 مدارس ناحیه یک و ۲ شهر قزوین، شهرستان البرز و شهرستان آبیک، در تمامی مقاطع تحصیلی طی نوبت صبح و بعدازظهر فردا شنبه ۲۶ آذر، غیرحضوری است.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، مدارس ناحیه یک و ۲ شهر قزوین، شهرستان البرز و شهرستان آبیک، در تمامی مقاطع تحصیلی، طی نوبت صبح و بعدازظهر فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

به استحضار می‌رساند، براین اساس عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است باید جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها