درگیری مرزداران سراوان با قاچاقچیان

کد خبر: 1195329

فرمانده هنگ مرزی سیرکان شهرستان سراوان از درگیری مرزداران این هنگ مرزی با اشرار و کشف تجهیزات ارتباطی و مواد مخدر خبر داد.

 درگیری مرزداران سراوان با قاچاقچیان

فرمانده هنگ مرزی سیرکان شهرستان سراوان از درگیری مرزداران این هنگ مرزی با اشرار و کشف تجهیزات ارتباطی و مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حیدر مریدی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سیرکان شهرستان سراوان در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور از مسیر ارتفاعات منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی سیرکان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سیرکان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، به تیراندازی سمت مرزداران اقدام کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سرهنگ مریدی بیان کرد: مرزداران مجاهد هنگ مرزی سیرکان در این عملیات موفق شدند 150 کیلوگرم تریاک و تجهیزات ارتباطی شامل چهار دستگاه بی‌سیم، یک دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه مانیتور 32 اینچ PHILIP، یک مانیتور 24 اینچ، یک دستگاه گیرنده ماهواره‌ای HUGHES مدل HN9600، یک دستگاه دوربین مدل، مبالغی وجه نقد شامل یک میلیون و 900 و 98 هزار و 500 روپیه پاکستان کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سیرکان با بیان اینکه دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران مجاهد اجازه انجام هیچ‌گونه اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها