غیرحضوری شدن مدارس در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن | مدارس تعطیل شد

کد خبر: 1205070

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.

غیرحضوری شدن مدارس در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن | مدارس تعطیل شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.

 از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلال سلمانی اظهار داشت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین و میاندشت فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به علت بارش سنگین برف و کولاک و یخ زدگی معابر صورت غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنا نیز روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه غیر حضوری خواهند بود. فعالیت مدارس بخش پادنای این شهرستان به صورت حضوری خواهد بود.

سلمانی افزود: مدیران محترم مدارس نظارت لازم را بر برگزاری منظم کلاس‌های مجازی به عمل آورند.

تمامی مدارس سمیرم تعطیل شد/ قطع ارتباط ۶۳ شهر و روستا

فرماندار سمیرم از قطع ارتباط راه‌های ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف خبرداد و گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنای علیا فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن تعطیل است.

مراد الیاس پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان سمیرم در پی بارش برف و باران، اظهار داشت: هم اینک جاده‌های مواصلاتی شهرضا به سمیرم مسدود و تردد در محورهای سمیرم به استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکل رو به رو است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهداری، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی در حال بازگشایی راه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌های ارتباطی ۶۰ روستا در بخش مرکزی و بخش وردشت سمیرم و همچنین سه شهر حنا، ونک و فتح آباد قطع است.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه شبکه‌های تلویزیونی در این شهرستان قطع شده، افزود: امکانات لازم برای اسکان در راه ماندگان در شهرستان فراهم شده است.

الیاس پور با اشاره به اینکه فردا همه ادارات شهرستان سمیرم باز است، اضافه کرد: فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه همه مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم بجز پادنای علیا تعطیل است.

به گفته وی ارتفاع برف در سمیرم به ۹۰ سانتیمتر رسیده و ارتباطات اینترنتی و تلفنی در برخی از شهرهای این شهرستان از جمله بخش وردشت و پادنای وسطی در حال حاضر قطع است

 مدارس اراک و ۶ شهرستان‌ دیگر استان مرکزی فردا غیرحضوری است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد، به علت برودت هول و لغزندگی معابر، تمام مدارس اراک و ۶ شهرستان استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه غیرحضوری است.

در این اطلاعیه آمده است: مدارس همه دوره‌های تحصیلی در شهرستان های اراک، خمین، شازند، آشتیان، محلات، خنداب، تفرش و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح و عصر در شهر و روستا به صورت غیر حضوری فعالیت دارند.

اطلاعیه ادامه داده است: همچنین مدارس ابتدایی در شهرستان‌ دلیجان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

۲۲۷ هزار دانش‌آموز استان مرکزی در دو هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.

 بارش برف مدارس ۳ بخش‌ شهرستان کاشان را غیرحضوری کرد

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان از غیرحضوری شدن مدارس تمام مقاطع بخش‌های نیاسر و برزک و جوشقان قالی کاشان خبر داد.

محمدهادی علوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با اشاره به برودت دما و بارش برف و باران در شهرستان کاشان اظهار داشت: بخش‌های کوهستانی بیشترین تحت تأثیر برف و باران را داشته‌اند.

وی  افزود: به‌علت بارش سنگین برف و کولاک و یخ‌زدگی معابر مدارس برخی از مناطق شهرستان کاشان در روز چهارشنبه 26 بهمن به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کاشان در بیان جزئیات غیرحضوری شدن مدارس این شهرستان ابراز داشت: مدارس تمام مقاطع تحصیلی بخش‌های نیاسر، برزک و جوشقان قالی کاشان به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اجرای این مصوبه در بخش‌های مذکور اضافه کرد: مدیران مدارس منطقه‌های یادشده در شهرستان کاشان نظارت لازم را بر برگزاری منظم کلاس‌های مجازی ویژه دانش‌آموزان داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها