ادامه خرابکاری های سریالی با مسمومیت دانش آموزان | مسمومیت چند دانش‌آموز در اسلامشهر

کد خبر: 1208525

صبح امروز چند دانش‌آموز مدرسه‌ دخترانه‌ای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.

ادامه خرابکاری های سریالی با مسمومیت دانش آموزان |  مسمومیت چند دانش‌آموز در اسلامشهر

صبح امروز چند دانش‌آموز مدرسه‌ دخترانه‌ای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.

صبح امروز چند دانش‌آموز مدرسه‌ دخترانه‌ای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.

در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از  دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.

لازم به ذکر است بیش از اثرات مسمومیت بر روی دانش‌آموزان استرس و فشار روانی  باعث خرابی حال دانش‌آموزان و والدین آنها شده است.

هم‌اکنون حال همه دانش آموزان مساعد بوده و به مرور در حال ترخیص از بیمارستان هستند./تسنیم

 مسمومیت ۱۲ دانش‌آموز در بهارستان

مدیر آموزش و پرورش بهارستان ضمن تأیید مسمومیت برخی دانش‌آموزان در مدارس دخترانه نسیم‌شهر گفت: ۱۲ دانش‌آموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه جوادالائمه(ع) و فرزانگان بهارستان دچار مسمومیت شدند.

براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون 12 دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.

کاظم امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان با تأیید مسمومیت دانش‌آموزان دختر در نسیم‌شهر اظهار داشت: 12 دانش‌آموز دختر دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: 3 دانش‌آموز از مدرسه دخترانه جوادالائمه، 7 دانش‌آموز از مدرسه فرزانگان و 2 دانش‌آموز از مدرسه هاجر مسموم شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تأکید کرد: مسئولین با جدیت پیگیر موضوع هستند و خانواده‌‌ها به حاشیه و شایعات توجه نکنند و موضوع را از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند.

گفتنی است گزارش‌های رسیده به خبرنگار تسنیم از برخی مدارس گلستان، قلعه‌میر و نسیم‌شهر نشان می‌دهد موضوع مسمومیت‌های سریالی در مدارس همچنان ادامه دارد.

 مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس ‌تبریز

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ اخبار استانها اخبار آذربایجان شرقی

 

مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس ‌تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تعدادی از دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش‌ خبرگزاری تسنیم از تبریز، ‌‌دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش‌آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و 2 دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

۲۸ دانش آموز دختر با علائم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل شدند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: برابر بررسی اولیه تعداد ۲۸ نفر دانش آموز یکی از دبیرستانهای دخترانه شهر زنجان با علائم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل شده اند.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به دنبال خبر احتمال مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر زنجان برابر بررسی اولیه تعداد ۲۸ نفر دانش آموز با علائم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل شده و حال عمومی آنها خوب و مرخص خواهند شد.

وی افزود: منشأ و علت اصلی موضوع توسط نهادهای مسئول تحت بررسی بوده به محض روشن شدن علت امر، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: تدابیر لازم در مراکز آموزشی استان انجام پذیرفته مدیران مدارس نیز نسبت به جوانب امر توجیه شده‌اند.

رفیعی تاکید کرد: باتوجه به شواهد و قرائن هجمه رسانه‌ای، دشمنان ایران اسلامی در صدد ایجاد اختلال در روند آموزشی و تحصیل و ایجاد التهاب روانی در جامعه هستند لذا حفظ هوشیاری و آرامش توسط دانش آموزان و خانواده‌های ایشان مورد تاکید است.

۲۰ دانش آموز مسموم به بیمارستان طالقانی ارومیه منتقل شد

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از انتقال ۲۰ دانش آموز به بیمارستان طالقانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر مسعودی ظهر شنبه در این زمینه افزود: در یکی از مدارس ارومیه تعداد ۲۰ نفر از دانش آموزان با علائم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان طالقانی منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر حال عمومی دانش آموزان خوب بوده و نیازی به بستری ندارند و تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص می‌شوند

مسعودی اظهار کرد: در مورد منشأ مسمومیت دانش آموزان اطلاعاتی در دسترس نیست و نیاز به بررسی بیشتر از طریق مراجع ذیصلاح است.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تعدادی از معلمین و دانش آموزان نیز به دیگر مراکز درمانی شهر منتقل شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها