وضعیت راه‌های کشور | توصیه مهم به مسافران شمال

کد خبر: 1216333

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محورهای شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وضعیت راه‌های کشور | توصیه مهم به مسافران شمال

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محورهای شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء دارای ترافیک سنگین است.

در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 18 تا انتهای مسیر، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا گزنک و در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار ترافیک سنگین است. تردد در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) روان است.

به گزارش تسنیم، طی 24 ساعت گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2462 ترددشمار فعال، تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 23.9 درصد افزایش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین 10.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صورت گرفته است.

 محدودیت تردد در محور هراز و فیروزکوه/ مسافران شمال کشور بازگشت خود را مدیریت کنند

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در راستای تمهیدات ترافیکی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه تردد در محور هراز فیروزکوه محدود می‌شود.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به افزایش تردد در روزهای پایانی تعطیلات عید فطر و بازگشت مسافران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اجرا خواهد شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های سوم و چهارم اردیبهشت ماه 1402 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز و در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک طرفه است.

 رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه از مسیر شمال به جنوب محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

 کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی بازگشت سفر خود را مدیریت کنند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها