فیلترینگ اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند

کد خبر: 1002079

اصلاح طلبان درحالی فیلتر اینستاگرام را بهانه کرده و مجلس یازدهم را متهم می‌کنند به نادیده گرفتن اولویت‌های کشور که اصل خبر اساسا کذب است و کسی قصد فیلتر این شبکه اجتماعی را ندارد.

فیلترینگ اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند

گروه سیاسی فردا: اصلاح طلبان کلاغ «سیاست‌گذاری در حوزه فضای مجازی» را چنان به چهل رساندند که حالا حرف از فیلتر اینستاگرام است! خبری دروغ که شاهدیم چطور برخی از مخالفان مجلس یازدهم عامدانه به آن دامن می‌زنند. بگذریم از اینکه اظهار نظر یک نماینده عضو کمیسیون حقوقی مجلس در این باره نیز آب به آسیاب‌شان ریخته است. آقایان این جمله حسن نوروز که «خدا کند اینستاگرام فیلتر شود» را بهانه کرده و بر مجلس جدید و رئیس آن می‌تازند. اتهامی که وارد می‌کنند آن است که مجلس جدید به جای توجه به وعده‌های خود و اولویت‌های کشور دلار 20 هزار تومانی را رها کرده و به دنبال محدودسازی فضای مجازی است. این درحالی است که احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس در یک لایو اینستاگرامی با آمنه سادات ذبیح‌پور یکی از مجریان صدا و سیما خبر فیلتر اینستاگرام را تکذیب کرد و گفت: «کاملا دروغ است، اصلا چنین چیزی نیست.» وی درباره سخن عضو کمیسیون حقوقی نیز گفت: « این نظر یک نماینده است و نظر شخصی خود را گفته است. بنده مسئول ارجاع طرح ها و لوایح در مجلس هستم و اصلا چنین طرحی دست ما نیامده است». وی تاکید کرد: « آقای قالیباف در جریان حضور وزیر ارتباطات به دو موضوع اشاره کردند. گفتند اولویت مجلس یازدهم اقتصاد است و فرهنگ. آنجا توضیح دادند که این دو موضوع ماموریت اصلی وزیر ارتباطات است و ما به عنوان مجلس از شما این را می‌خواهیم.» امیرآبادی فراهانی همچنین گفت: «مجلس از تقویت فضای کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی حمایت می‌کند.» در ادامه این تکذیب ‌کردن و توضیح دادن‌ها، سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی و هنری مجلس یازدهم نیز در صفحه توییتر خود نوشت: « در بحث دکتر قالیباف در جلسه یک‌شنبه مجلس،محور شبکه ملی اطلاعات،پیام رسان‌ها،موتور جستجوی ملی و سهم غیرمعقول پلتفرم‌های خارجی از پهنای باند بین‌الملل بود کلمه‌ای در مورد فیلترینگ اینستاگرام بیان نشد دروغ بزرگ گوبلزی،راه حل برخی آقایان به جای پاسخ به اشکالات و ناکارآمدی‌ها است!» با این وجود فضاسازی رسانه‌ای علیه مجلس یازدهم ادامه دارد. مثلا مصطفی تاجزاده در توییتر نوشت: « وقتی دستور صادر شود، حتی اگر دولت همراهی نکند، مانند تلگرام یک فاضی، یا شورای غیرقانونی فضای مجازی یا مجلس اقلیت برای فیلترینگ اینستاگرام اقدام خواهد کرد».

فیلتر اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند علی ضیاء ، مجری تلویزیون نیز نوشت: «دلار 20 تومن، اینستاگرام قراره فیلتر بشه».

فیلتر اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند امیرتنها، فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در صفحه توییتر خود نوشت: «خلاصه درخواست نمایندگان مجلس از آذری جهرمی: کلا اینترنت رو تعطیل کن».

فیلتر اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند زهیر موسوی ازدیگر نزدیکان وزیر ارتباطات نیز نوشت: «خلاصه در خواست نمایندگان مجلس از آذری جهرمی: اینستاگرم را ببندید».

فیلتر اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند محمد علی آهنگران نیز نوشت: « بله! به جد دنبال فیلتر اینستاگرام هستیدولی مثل توییتر، صفحهرسمی اینستاگرام خود را حتی بعد از فیلترینگ هر روزبا دههاپست و استوری بروزرسانی می‌کنید و مواضع رمسی وسیاسی اجتماعی خود را همچنان از شبکه‌هایی که فیلتر کرده‌اید به اطلاع همگان می‌رسانید. شما شاهکار خلقتید. شما نوبرید».

فیلتر اینستاگرام یا یک کلاغ چهل کلاغ اصلاح طلبان/ طرفداران دولت پاسخگوی دلار ٢٠ هزار تومانی باشند اصلاح طلبان به جای پاسخ گویی به ناکارآمدی دولت مورد حمایت خود در أداره اقتصاد و دلار ٢٠ هزار تومانی با وارونه کردن حقیقت به دنبال فرار از پاسخ گویی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها