مزایا اجاره ماشین

کد خبر: 1113785

آیا تا به حال به فکر افتاده‌اید که راندن یک ماشین مدل بالا با امکانات فول چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد؟ مسافرت با ماشین‌هایی مجهز به آپدیت‌ترین سیستم‌های روز را چطور؟ آیا تا به حال متصور شده‌اید؟ قطعاً تمام رویاپردازی شما با یادآوری این نکته که پول کافی برای خرید آن ماشین‌ها ندارید، از بین رفته و شاید حتی تبدیل به کابوس نداشتن ماشین خوب نیز شده است. اما ما در این جا شما را با پدیده‌ای با عنوان اجاره ماشین آشنا می‌کنیم تا دیگر حسرتی در این زمینه برای شما نباشد. اجاره ماشین امری است که در خیلی از شهرهای ایران شکل گرفته است و ما در این جا شما را بیش‌تر با آن آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما باشید.

تاریخچه اجاره ماشین

تاریخچه اجاره خودرو به سالیان قبل و به کشور آمریکا برمی‌گردد. از آن زمان به بعد در خیلی از کشورهای دنیا، اجاره خودرو رواج پیدا کرده و می‌توان گفت حتی تبدیل به یک صنعت شده است. در کشورهای توریست‌پذیر به‌خصوص، این صنعت رونق بالایی دارد. فرهنگ سفر نیز با اجاره ماشین تا حدودی دچار تغییر شده است.

پیش از آن افراد با ماشین‌های خود سفر می‌کردند که خب این قطعاً برای آن‌ها مشکلاتی از جمله سختی راه، خرابی ماشین و حتی ماشین‌زدگی برای مسیرهای طولانی را به همراه داشته است. بعد از رایج شدن صنعت اجاره ماشین، هر فرد می‌توانست به راحتی به مقصد مورد نظر خود با وسایل نقلیه عمومی سفر کرده و در آن جا با کرایه کردن خودرو، تسهیلاتی را برای خود ایجاد کند.

در ایران نیز هم‌اکنون این صنعت بسیار رایج شده و در بیش‌تر شهرها، به خصوص شهرهای بزرگ آن در حال اجراست. می‌توان گفت اولین‌بار در شهرهای بندری و یا جزایری همچون کیش، اجاره ماشین رواج یافت. اما هم‌اکنون در شهرهایی چون تهران، مشهد، کرمان، اصفهان و بسیاری دیگر نیز این اتفاق در حال رخ دادن است.

مزایای اجاره ماشین چیست و چه نفعی برای شما دارد؟

برای کرایه ماشین همواره می‌توان مزایای بی‌شماری را در نظر گرفت. به‌طور کلی دلیل آن که این صنعت از محبوبیت بالایی برخوردار شده است نیز دقیقاً همان مزایای فراوان آن است. در ادامه توجه شما را به چندی از مهم‌ترین فوایدی که اجاره کردن ماشین در سفر و یا حتی در شهر خود دارد، جلب می‌کنیم.

1-شما با کرایه کردن خودرو مورد نظر خود همواره می‌توانید بودن صرف هزینه‌های گزاف برای خرید، از آپشن‌های یک خودرو عالی برخوردار باشید.

2-با این روش شما می‌توانید هر چند وقت یک‌بار، ماشینی با امکانات فول را تجربه کرده و اگر توانایی خرید آن را ندارید حداقل راندن با آن را در لیست تجارب خود خواهید داشت.

3-کرایه ماشین در سفر این امکان را به شما می‌دهد که هزینه‌های مربوط به حمل و نقل خود را به حداقل ممکن برسانید.

4-با کرایه انواع خودرو، شما می‌توانید از این مزیت استفاده کرده و در یک شهر خودرو را تحویل گرفته و حتی در یک شهر دیگر آن را تحویل دهید.

5-هزینه‌های مربوط به بیمه و تعمیر و نگهداری خودرو با اجاره ماشین برای شما ناچیز و گاهاً هیچ خواهد بود.

6-در سفر وقتی از سیستم اجاره خودرو استفاده می‌کنید، می‌توانید خیلی راحت به هر مقصدی که می‌خواهید رفته و از تمامی جاذبه‌های توریستی آن شهر و یا کشور، چه دور و چه نزدیک، بدون سختی و صرف هزینه‌های زیاد، بهره‌مند شوید.

چه معایبی برای اجاره خودرو می‌توان در نظر گرفت؟

حال که جنبه‌های مثبت اجاره کردن انواع ماشین‌ها را ذکر کردیم، شاید بد نباشد کمی شما را با جنبه‌های منفی که این پدیده می‌تواند داشته باشد نیز آشنا کنیم. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند از بزرگترین معایب اجاره کردن اتومبیل در نظر گرفته شود، ایجاد اشکالات فنی برای خودرو در حین این که در اجاره شما هست، است. در واقع این یک بدبیاری بزرگ بوده و اگر اشکال ایجاد شده به‌دلیل بی‌احتیاطی و یا مراقبت نادرست از جانب شما، اتفاق افتاده باشد، شما را با هزینه‌های زیادی رو به رو خواهد کرد.

بحث امنیت نیز همیشه در کرایه کردن خودروها در میان بوده است. شما باید بیش از خودرویی که متعلق به خودتان است از این اتومبیل نگهداری کنید. همین قضیه ممکن است برای شما دل مشغولی ایجاد کند و عمل کرایه را کمی ریسکی نشان دهد. اما اگر مراقبت‌ها و احتیاط‌های لازم را داشته باشید، خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

بحث خلاف کردن در رانندگی و عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی نیز در این مبحث دارای اهمیت فراوان است. هر گونه سرپیچی از علائم برای شما ثبت شده و باید نسبت به آن و رفع جریمه از خودرو، پاسخگو باشید. پس اگر به فکر کرایه کردن اتومبیل مورد نظر خود هستید، حتماً نسبت به دیگر زمان‌ها در رانندگی دقت داشته و تمامی علائم و نکات را رعایت کنید.

چگونه می‌توان از امکانات اجاره ماشین بهره‌مند شد؟

حال که از این سیستم و مزایایی که برای شما دارد آگاه شده‌اید، وقت آن رسیده است که شما را با نحوه کرایه کردن انواع خودرو آشنا کنیم. همچون دفاتر مشاور املاک که شما را در امر اجاره خانه و ملک راهنمایی و کمک می‌کنند، دفاتر و شرکت‌هایی وجود دارد که وظیفه اجاره انواع ماشین‌ها را بر عهده دارند. این دفاتر اگر از نوع خیلی پیشرفته باشند، هم از امکانات بیش‌تر و ماشین‌هایی با مدل‌های بالاتر برخوردار هستند و هم شعباتی نه تنها در داخل ایران که در خارج از ایران هم خواهند داشت. برای مثال شرکت سوویچ ایران از جمله شرکت‌هایی است که خدماتی بی‌نظیر در زمینه اجاره انواع خودروهای لوکس را به شما ارائه خواهد داد.

قیمت اجاره خودرو چقدر است؟

این که بتوان یک عدد دقیق و یا یک تعرفه مشخص برای قیمت اجرای انواع خودرو نام برد، امری غیرممکن است. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت کرایه دخیل هستند و همین امر موجب شده است که در شرکت‌های مختلف این نرخ متفاوت باشد. شما باید بر اساس خودرویی که قصد کرایه کردن آن را دارید، قیمت را در شرکت‌های مختلف بررسی کنید و آن شرکتی که مناسب‌ترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد انتخاب کنید. یادتان باشد در این زمینه دیگر خدمات شرکت مورد انتخاب خود را نیز بررسی کنید.

شرکت کرایه خودرو سویچ ایران، خدمات بسیاری را با نازل‌ترین قیمت‌ها برای شما ارائه می‌دهد. حتی اگر در زمینه‌ای قیمت‌ها بالاتر باشد قطعاً خدمات و تسهیلاتی برای شما فراهم شده است که توسط دیگر شرکت‌ها ارائه داده نخواهد شد. پس حتماً مقایسه کنید.

همین حالا به سویچ ایران سر بزنید و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید

حال که با این شرکت آشنا شدید بهتر است که وقت را تلف نکرده و همین حالا با کارشناسان آن‌ها در تماس باشید. تجربه اجاره خودرو ارزان از سویچ، می‌تواند یک تجربه باورنکردنی برای شما باشد. فقط کافیست قیمت‌های این شرکت را با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید تا معنای واقعی کلمه ارزان را متوجه شوید. البته یکی دیگر از بهترین مزایای سویچ ایران امکان رزو خودرو در خارج از ایران است که از آپشن‌های باور نکردنی این شرکت به حساب می‌آید.

در داخل ایران نیز در شهرهایی هم چون کرمان، آبادان، تهران و خیلی دیگر از شهرها امکان اجاره ماشین از سویچ ایران وجود دارد. یکی‌دیگر از مواردی که می‌تواند از شرایط استثنایی این شرکت باشد، امکان رزرو آنلاین اجاره خودرو است. شما می‌توانید از قبل برای شهر یا کشوری که قصد سفر یه آن جا را دارید، از طریق این سامانه به رزرو آنلاین بپردازید. این یک موقعیت عالی برای فرآهم آوردن شرایط در راستای عدم حضور شما در محل شرکت و هدر شدن وقت ارزشمند شما است.

 

یکی‌دیگر از امکانات عالی که توسط شرکت سویچ ایران ارائه می‌شود، امکان اجاره خودرو در فرودگاه‌ها است. این یعنی صرفه‌جویی بسیار در وقت و هزینه شما. دیگر لازم نیست بعد از ورود به مقصد مورد نظر، زمان و هزینه‌ای را صرف کرده تا به محل اجاره خودرو برسید. به‌راحتی می‌توانید خودرو کرایه‌ای خود را در فرودگاه تحویل گرفته و مستقیم به سمت محل اقامت خود برانید.

آنچه در اینجا بدان پرداختیم بررسی پدیده‌ای با نام اجاره ماشین بود. این صنعت در خیلی از کشورهای جهان و همچنین کشور ما ایران در حال رخ دادن است و می‌تواند مزایای زیادی را هم برای شرکت مجری و هم برای استفاده‌کنندگان از خدمات، داشته باشد. البته که به معایبی در این زمینه نیز اشاره کردیم که در مقایسه با مزایا واقعاً ناچیز هستند. اجاره خودرو یکی از بهترین روش‌هایی است که هم هزینه‌ها را برای شما به حداقل می‌رساند و هم این امکان را برای شما فرآهم می‌آورد تا از آپشن‌های اتومبیل‌هایی که به‌دلیل قیمت گزاف نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، برای مدتی بهره‌مند باشد و تجربه راندن آن‌ها را در زندگی خود به دست بیاورید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها