تدارک برای آزادسازی ملیحه

کد خبر: 353961

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته تحکیم مواضع ارتش در الحامدیه، دفع حمله داعش از سوی ارتش عشایر و یگان‌های مردمی کُردها، تدارک برای عملیات آزادسازی ملیحه،‌ تاکید مقداد بر دامن زدن برخی از اعضای شورای امنیت به جنگ و تروریسم است.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان در تحکیم مواضع ارتش سوریه در منطقه نظامی «الحامدیه» در ادلب، «ارتش عشایر» و « یگان‌های مردمی کُردها» حمله «داعش» را دفع کردند، تحکیم مواضع ارتش در دوسوم شهرک، تدارک برای عملیات آزادسازی کامل ملیحه،‌ تاکید فیصل مقداد مبنی بر اینکه برخی از اعضای دائم شورای امنیت به جنگ و تروریسم دامن می‌زنند، دفع حمله گروه‌های مسلح برای تصرف مقر اطلاعات هوایی ارتش در حلب و ترور فرمانده ارشد گروهک «ارتش آزاد» سوریه در اردن ملاحظه کرد .

ارتش سوریه مواضعش در منطقه نظامی «الحامدیه» در ادلب را تحکیم کرد

نیروهای ارتش سوریه مواضع خود در منطقه نظامی «الحامدیه» در ریف ادلب، واقع در شمال غربی سوریه را تحکیم کردند .

« ارتش عشایر» و «یگان‌های مردمی کُردها» حمله «داعش» را دفع کردند

نیروهای متشکل از عشایر عراق و سوریه موسوم به «ارتش عشایر» و «یگان‌های حمایت مردمی کُردهای سوریه» حمله گروه تروریستی تکفیری «داعش» به تعدادی از روستاها و شهرک‌های مرزی بین سوریه و عراق را دفع کردند .

تحکیم مواضع ارتش در دوسوم شهرک/ تدارک برای عملیات آزادسازی کامل ملیحه

نیروهای ارتش سوریه در حالی مواضع خود را در دو سوم شهرک ملیحه تحکیم کردند که از سوی دیگر خود را برای عملیات گسترده آزاد سازی مابقی ملیحه آماده می‌کنند .

تاکید دمشق بر همکاری با سازمان ملل برای کمک انسان‌دوستانه به متضرران سوری

معاون وزیر خارجه سوریه در نشست سه جانبه دمشق، تهران و ژنو اعلام کرد که دمشق بر همکاری با نهادهای انسان دوستانه وابسته به سازمان ملل در زمینه کمک رسانی به شهروندان متضرر سوری تاکید دارد .

محاصره «الملیحه» کامل شد/ غوطه شرقی ریف دمشق در آستانه تحول بزرگ

ارتش سوریه پس از حملات هوایی و توپخانه‌ای به مواضع تروریست‌ها در شهر مهم الملیحه در غوطه شرقی دمشق، این شهر را به طور کامل در حلقه محاصره قرار داد .

فیصل مقداد: برخی اعضای دائم شورای امنیت به جنگ و تروریسم دامن می‌زنند

معاون وزیر خارجه سوریه ضمن انتقاد از عملکرد شورای امنیت سازمان ملل در قبال کشورهای منطقه اعلام کرد که کشورهایی مانند انگلیس،‌ آمریکا و فرانسه با اتخاذ سیاست های دوگانه مغایر با قوانین سازمان ملل، جنگ و درگیری را شعله‌ور می‌کنند .

درخواست سازمان ملل از اتحادیه اروپا برای پذیرش مهاجران سوری

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان خواستار اقدامات بیشتر اتحادیه اروپا در خصوص پذیرش مهاجران سوری در کشورهای اروپایی شد .

عملیات آزادسازی «دوما» آسان‌تر از قبل است/ «ملیحه» به زودی منطقه امن اعلام می‌شود

منبع نظامی سوری با اشاره به اینکه شهرک ملیحه به زودی به کنترل کامل ارتش سوریه درآمده و منطقه امن اعلام خواهد شد، تاکید کرد عملیات ارتش سوریه پس از آن متوجه شهر دوما است که این ‌بار عملیات در آن آسان‌تر از دفعات قبل خواهد بود .

ارتش سوریه تلاش برای تصرف مقر اطلاعات هوایی ارتش در حلب را دفع کرد

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، برای چندمین بار تلاش گروه‌های مسلح تروریستی برای تصرف مقر اطلاعات هوایی ارتش این کشور در حلب را دفع کنند .

ترور فرمانده ارشد گروهک «ارتش آزاد» سوریه در اردن

یکی از فرماندهان ارشد گروهک «ارتش آزاد سوریه» جمعه‌شب در شهر «امان» پایتخت اردن به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها