برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی رهبری مذموم و ناشی از راحت طلبی است/با این کار‌ها موافق نیستم/ باید کار‌های اصولی و اساسی کنیم نه کار‌های تشریفاتی

کد خبر: 837123

من خیلی با این کار‌ها موافق نیستم. فکر نمی‌کنم خیلی بتواند  تاثیرات شناختی خوبی را هم ایجاد کند. این اقدامات عمدتا سوق پیدا میکند به کار‌های رسمی تشریفاتی. طبعا شناختی را که باید در ما ایجاد کند ایجاد نمی‌کند. معتقدم با شناخت شخصیت‌های خودمان کار‌های اصولی و اساسی کنیم. نه کار‌هایی که جنبه تشریفاتی دارد.

برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی رهبری مذموم و ناشی از راحت طلبی است/با این کار‌ها موافق نیستم/ باید کار‌های اصولی و اساسی کنیم نه کار‌های تشریفاتی

سرویس سیاسی فردا؛ جعفربرزگر: عباس سلیمی نمین در گفتگویی کوتاه با فردانیوز پیرامون برگزاری مراسم شکرگذاری سلامت رهبرانقلاب این مساله را مذموم و ناشی از راحت طلبی دانست. متن این گفتگو را در ادامه می خوانید:

نظرتان در موردبرنامه شکرگزاری سلامتی رهبری چیست؟ آن را درست می‌دانید یا نه؟

من خیلی با این کار‌ها موافق نیستم. فکر نمی‌کنم خیلی بتواند تاثیرات شناختی خوبی را هم ایجاد کند. این اقدامات عمدتا سوق پیدا میکند به کار‌های رسمی تشریفاتی. طبعا شناختی را که باید در ما ایجاد کند ایجاد نمی‌کند. معتقدم با شناخت شخصیت‌های خودمان کار‌های اصولی و اساسی کنیم. نه کار‌هایی که جنبه تشریفاتی دارد.

این برنامه‌ها بر مبنای چه تفکری است؟

راحت طلبی در انجام وظیفه. ما در قبال زحمات و تلاش‌های شخصیت‌ها یک وظیفه‌ای داریم. گاهی وقت‌ها می‌آییم راحت طلبانه پیگیری می‌کنیم. طبیعتا باید قدران زحمات شخصیت‌هایی که جامعه را سکانداری می‌کنند و تلاششان باشبم نه این طور که خیلی کار هنرمندانه‌ای نیست و یک کار سهل طلبانه است.

برگزاری چنین مراسم هایی با توجه به اینکه الان مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند چه نگاهی در مردم ایجاد می‌کند؟

ربطی به مسائل اقتصادی ندارد. در هر شرایطی به نظر من ما باید یک کار‌های اصولی را در ارتباط با شناخت رهبری انجام دهیم. یک سری کار‌های مبنایی را انجام دهیم. چه شرایط اقتصادی عالی باشد و یا نباشد. فرقی نمی‌کند. به نظرم باید در هر شرایطی از این کار‌های تشریفاتی اجتناب کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها