بهترین روش بزرگ کردن و فرم دهی به سینه

کد خبر: 1123904

تناسب اندام و فرم دهی به آن برای بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در بسیاری از مواقع بانوان با وجود اندامی ایده آل، از کوچکی سینه های خود رنج می برند. قطعا سینه هایی خوش فرم و متناسب با سایر اعضای بدن برای بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. روش های مختلفی برای فرم دهی به سینه وجود دارد.. در برخی از مواقع می توانید با استفاده از روش مختلف سینه های خود را به فرم دلخواه برسانید. اما در برخی از مواقع ممکن است برای بزرگ کردن سینه نیاز به روش های جدی تری داشته باشید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با روش های موثر فرم دهی به سینه و همچنین جراحی زیبایی سینه به طور کامل آشنا کنیم.

دکتر آخوندی نسب

معرفی انواع روش های فرم دهی به سینه

همانطور که گفته شد روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به بزرگ کردن سایز سینه های خود بپردازید. از موثرترین روش های فرم دهی به سینه، می توان به روش های زیر اشاره نمود.

ورزش کردن

 یکی از بهترین و موثرترین روش های خانگی برای فرم دهی و بزرگ کردن سینه ها، تمرینات ورزشی متمرکز بر عضلات سینه است. این تمرینات به تقویت عضلات سینه ها می پردازد و منجر به فرم دهی آن ها می شود. از موثرترین تمرین هایی که برای تقویت عضلات سینه انجام می شوند، می توان به شنای سوئدی، پرس نیمکت، شنای دیواری، پرس سینه، فشردگی سینه و ... اشاره نمود.

 این تمرینات از افتادگی سینه ها نیز جلوگیری می نمایند و می توانند موجب سفت شدن سینه ها شوند. کافی است روزی حدود نیم ساعت این تمرینات را انجام دهید تا پس از مدتی به فرم دلخواه سینه های خود دست پیدا کنید.

تغذیه مناسب

 یکی دیگر از روش های مناسب برای افزایش سایز سینه ها و فرم دهی به آن ها استفاده از تغذیه مناسب است. به طور مثال شیر سویا و یا دانه های آن می توانند با پروتئین فوق العاده بالایی که دارند منجر به افزایش ترشح هورمون های زنانه مانند استروژن شوند و به بزرگ شدن سینه ها کمک کنند. بنابراین بهتر است روزانه یک لیوان شیر سویا را بجوشانید و صبح میل کنید. همچنین می توانید دانه های سویا را به همراه میان وعده، سالاد و یا در وعده صبحانه میل نمایید. از دیگر خوراکی هایی که می توانند به افزایش سایز سینه ها و فرم دهی به آن ها کمک نمایند، می توان به پاپایا، سبزی هایی که برگ سبز رنگ دارند، غذاهای دریایی، تخم شنبلیله، تخم کتان، میوه ها، روغن های سالم و طبیعی، ویتامین ها و مرغ اشاره نمود.

روش های خانگی معمولا به صورت تضمینی به بزرگ شدن سینه ها کمک نمیکند. در این صورت ممکن است افراد بخواهند از روش های پزشکی برای افزایش سایز سینه های خود استفاده نمایند. از موثرترین روش های پزشکی در فرم دهی به سینه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

جراحی پروتز سینه

کاشت پروتز سینه

یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های افزایش حجم سینه ها، جراحی پروتز سینه است. که نسبت به سایر روش های جراحی از عوارض و خطر کمتری برخوردار است. البته استفاده نمودن از این روش به افرادی که قصد شیردهی دارند، توصیه نمی شود. کاشت پروتز با افزایش سایز سینه ها و فرم دهی به آن ها می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد شود. در صورتی که سینه ها دارای افتادگی شدید باشند، می توان همزمان با کاشت، لیفت سینه ها را نیز انجام داد و افتادگی آن ها را برطرف نمود.

لیفت سینه

 لیفت سینه ها نیز از دیگر روش هایی است که به فرم دهی سینه ها کمک می نماید. این روش علاوه بر بالا بردن سینه ها به قرینه نمودن آن ها نیز کمک می نماید. همانطور که گفته شد در صورتی که سینه های کوچکی داشته باشید، می توانید این روش را همزمان با پروتز سینه انجام دهید. معمولا افرادی که به دلیل بارداری و شیردهی افتادگی و شل شدگی سینه ها را تجربه می نمایند، از این روش برای فرم دهی به سینه های خود استفاده می کنند. توجه داشته باشید که نکات مراقبتی قبل و بعد از لیفت سینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین برای کاهش دوران نقاهت و دستیابی به نتیجه ای رضایت بخش، حتما به این نکات مراقبتی توجه نمایید.

تزریق چربی

یکی دیگر از روش های پزشکی برای فرم دهی به سینه ها، تزریق چربی به سینه است که در ابتدا باید با استفاده از لیپوساکشن چربی مورد نیاز از قسمت های دیگر بدن مانند باسن و ران ها گرفته شود. سپس چربی برداشت شده را به سینه ها منتقل می نمایند. این روش با استفاده از تزریق و ایجاد برش های کوچکی روی سینه ها انجام می شود.

پروتز سینه

تزریق ژل

تزریق ژل نیز از دیگر روش های پزشکی برای فرم دهی و بزرگ کردن سینه ها است. این روش به افرادی که نمی خواهند از روش های جراحی برای افزایش سایز سینه های خود استفاده نمایند، توصیه می شود. البته با توجه به میزان ماندگاری کم ( حداکثر 2 سال) تزریق ژل، می توان آن را یکی از روش های پر هزینه فرم دهی به سینه ها دانست. اما فراموش نکنید که تزریق ژل یکی از راحت ترین روش های پزشکی است که می توانید برای افزایش سایز سینه های خود از آن استفاده نمایید. این ژل با استفاده از سوزن های 1.5 میلی متری به بافت های غدد پستان تزریق می شوند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید برای مطالعه در مورد انواع جراحی های سینه و جراحی ماموپلاستی به وب سایت دکتر آخوندی نسب جراح پلاستیک و زیبایی به آدرس  www.dr-akhoondinasab.com   مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها