آخرین وضعیت فعالیت شورای وحدت و شورای ائتلاف اصولگرایان

کد خبر: 1050422

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال حاضر گفت‌وگوها میان شورای وحدت و شورای ائتلاف در حال انجام است و اگر وارد تعیین مصادیق برای کاندیداتوری شویم، امکان اینکه در مورد یک کاندیدا به توافق برسیم بیشتر می‌شود.

آخرین وضعیت فعالیت شورای وحدت و شورای ائتلاف اصولگرایان

خبرگزاری ایسنا: سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، جامعه روحانیت مبارز شکل تازه‌ای از فعالیت را آغاز کرد و قرار بر این شد که همه احزاب اصولگرا، ارزشی و انقلابی برای رسیدن به کاندیدای اصلح با یکدیگر همکاری کنند و در همین راستا از همه این احزاب دعوت شد.

وی افزود: در انتخابات مجلس یازدهم شرایط اینگونه نبود و شورای ائتلاف کارها را بدون حضور و نقش احزاب پیش می‌برد اما اکنون جامعه روحانیت با تشکیل شورای وحدت تلاش دارد تا همه احزاب اصولگرا در کنار هم برای انتخابات نقش‌آفرینی کنند و تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان هم در هیئت اجرایی و هم در کمیته‌های شورای وحدت نقش دارد، اظهار کرد: آقایان محمدرضا باهنر و اسدالله بادامچیان از طرف جبهه پیروان در هیئت اجرایی هستند و ما نیز در کمیته‌های اقشاری این شورا مشغول هستیم و مسئولیت کمیته کارمندان با من است.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت شورای وحدت و شورای ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر همپوشانی دارد یا هرکدام راه خود را دارند، تصریح کرد: شورای ائتلاف کار خودش را انجام می‌دهد و شورای وحدت نیز کار خود را پیش می‌برد. در حال حاضر گفت‌وگوها میان این دو شورا در حال انجام است. فکر می‌کنم اگر وارد تعیین مصادیق برای کاندیداتوری شویم، آنوقت امکان اینکه در مورد یک کاندیدا به توافق برسیم بیشتر می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان همچنین با تاکید بر اینکه نشست‌های انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان از اسفندماه شروع می‌شود، گفت: وضعیت کار شورای وحدت در شهرستان‌ها نیز بسیار امیدوارکننده است و تشکیلات ما در این سراسر کشور کار خود را شروع کرده‌اند.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه پیروان تمایلی به کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات دارد، اظهار کرد: در جامعه اسلامی کارمندان و به طور کلی در مجموعه احزاب اصولگرایان، نظر مثبتی نسبت به آقای ابراهیم رئیسی وجود دارد ،اما تصمیم با خود ایشان است که در انتخابات حاضر شوند یا نه.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها