گزینه اصلاح طلبان چگونه انتخاب می شود؟

کد خبر: 1052990

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری درباره وضعیت انتخاباتی حزب متبوع خود مواردی را یادآور شد.

گزینه اصلاح طلبان چگونه انتخاب می شود؟

باشگاه خبرنگاران: داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به معرفی نامزد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده توسط حزب متبوع خود، گفت: حزب مردم سالاری خود یکی از اعضایی است که در تشکیل نهاد اجماع ساز حضور فعال دارد و در کل نظر حزب مردم سالاری همراهی و هم‌فکری با سایر احزاب و جریان‌های اصلاح طلب است.

او با اشاره به نقشه راه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان هم گفت: قطعا با توجه به اینکه نهاد اجماع ساز اصلاحات یک نهاد فراگیر است که شامل احزاب و اشخاص حقیقی است به وحدت خواهند رسید و این نهاد هم نماینده واقعی احزاب اصلاح طلب در انتخابات است و اصلاح طلبان با محوریت این نهاد برای انتخابات سال آینده حرکت خواهند کرد.

قنبری با اشاره به شانس جریان متبوع خود در انتخابات سال آینده هم گفت: این موضوع بستگی به مشارکت مردم و سایر متغیرهایی دارد که در مجموع باید این متغیرها مورد توجه قرار بگیرد. ایجاد امید در مردم  و کسب اعتماد مجدد آنها و توجه به مطالباتی که از گذشته وجود داشته و محقق نشده و به نوعی توجه به نقاطی که می‌تواند باعث ایجاد امید در مردم شود در موفقیت جریان اصلاحات موثر خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها